پروژه‌های قرچک در بازدید مدیر کل راه آهن استان تهران استارت خورد
تاریخ انتشار : آبان ۲, ۱۳۹۷ ۸:۳۰ ب.ظ
 
در بازدیدی که مدیرکل راه‌آهن استان تهران از پروژه‌های قرچک داشت نصب صندلی و تجهیزات ابتدایی ایستگاه و تقاطع‌های غیر هم‌سطح استارت خورد.
 پروژه‌های قرچک در بازدید مدیر کل راه آهن استان تهران استارت خورد

به گزارش ندای وارنا؛عابدین هادی نژاد مدیرکل راه‌آهن استان تهران و علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی و اعضا شورای شهر و روستا و دهیار روستاهای ولی‌آباد، داودآباد و قشلاق دوم از دو مسیر روستایی که از خط راه‌آهن عبور می‌کند بازدید کردند.

مسیر انتهای خیابان محمدآباد که دو روستای ولی‌آباد و محمدآباد اعلا است و مسیر دیگر در باقرآباد و در انتهای خیابان داودآباد است، مسیر حرکت و تردد سه روستا از روی ریل راه‌آهن تهران مشهد است که از شهرستان قرچک می‌گذرد.

علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: صبح امروز مدیرکل راه‌آهن استان تهران با حضور در شهرستان قرچک از پروژه‌های عمرانی راه‌آهن که قرار است در شهرستان اجرایی شود بازدید کرد.

وی اظهار داشت: در بازدید میدانی از دو تقاطع خیابان محمدآباد و تقاطع خیابان داودآباد دستورات لازم در خصوص شروع به کار تقاطع‌ها صادر شد.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک بیان داشت: ساخت تقاطع‌های غیر هم‌سطح روستاهای قرچک از مصوبات سفر استاندار تهران به شهرستان قرچک بود که در این بازدید موردبررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این بازدید میدانی مدیرکل راه‌آهن استان تهران از دو ایستگاه مسافربری باقرآباد و قرچک بازدید کرد و دستورات لازم را در خصوص نصب صندلی و تجهیزات ابتدایی ایستگاه را صادر کرد.

رشیدیان افزود: علت تجهیز نکردن این دو ایستگاه به این دلیل است که به‌صورت موقت فعالیت می‌کنند و ایستگاه اصلی قطار حومه‌ای در کنار دانشگاه پیام نور است که پیشرفت ۳۰ درصدی دارد.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در پایان گفت: پروژه‌های عمرانی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در شهرستان قرچک به مدت یک ماه آینده عملیاتی و از سر گرفته خواهد شد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4883
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری