با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور؛
پروژه آب رسانی اتوماتیک «اسکادا» قرچک با ۶ میلیارد اعتبار افتتاح شد
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۶ ۴:۰۶ ب.ظ
 
با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور پروژه آب رسانی اتوماتیک«اسکادا» در قرچک با ۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.
 پروژه آب رسانی اتوماتیک «اسکادا» قرچک با ۶ میلیارد اعتبار افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، ظهر دوشنبه ۶ شهریور ۹۶ و با حضور حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، پروژه آب رسانی اتوماتیک اسکادا در شهرستان قرچک افتتاح شد.

مزایای جایگاه اسکادا و تله متری در مدیریت شبکه های آبرسانی وقتی نمایان است که به محدودیت منابع آب و استمرار خشکسالی و سرانه بالای مصارف آب شرب به صورت یک چالش جدی در اکثر شهرها و روستاهای کشور تبدیل شده است و از این رو مدیریت صحیح منابع و مصارف آب انکار ناپذیر است و لازم به ذکر است که جمع کل هزینه های پروژه سیستم پایش و راهبری تاسیسات آبرسانی«اسکادا»  شهر قرچک  بیش از شش میلیاردتومان است.

شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در مسیر انطباق با راهبردهای کلان و سیاست های توسعه پایدار کشور، پروژه سیستم این پروژه پایش و راهبری تاسیسات آبرسانی«اسکادا»  شهر قرچک را در قالب طرح بزرگ جوادالائمه همزمان با سایر شهر های استان تهران در سال ۱۳۹۱ آغاز نموده است.

این پروژه در راستای ارتقای بهره وری تاسیسات آبرسانی و تامین و توزیع آب پایدار با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین و با اندازه گیری لحظه ای فاکتورهای کمی و کیفی در منابع تولید آب، تصفیه خانه، خطوط انتقال، مخازن ذخیره و ایستگاه های پمپاژ را در تمامی ایستگاه های اندازه گیری به یکدیگر متصل می‌کند.

توزیع بهینه آب با کمیت مناسب و کیفیت یکنواخت و به صورت پایدار از مهم ترین اهداف این پروژه است.

بر اساس این گزارش، این افتتاح به طور نمادین برگزار شد و ۶۹ پروژه در هفته دولت در شهرستان قرچک افتتاح می شود.

کد مطلب: 2085
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری