پروژه پل فیروزآباد شهرری کلنگ‌زنی می‌شود/ آغاز تعریض محور ساران-کیلان
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۲ ۳:۵۵ ب.ظ
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کلنگ زنی دو پروژه راهسازی در جنوب و شرق استان تهران با برآورد اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
 پروژه پل فیروزآباد شهرری کلنگ‌زنی می‌شود/ آغاز تعریض محور ساران-کیلان

به گزارش ندای وارنا؛ حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه کلنگ اجرایی پروژه پل فیروز آباد شهرری با حضور یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی به زمین خواهد خورد.

وی گفت: اجرای پروژه پل فیروآباد در محور کمربندی دوم تهران موجب رفع گلوگاه ترافیکی و تسهیل عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد در کمربندی دوم خواهد شد که برآورد نهایی هزینه اجرای آن ۱۵۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: پروژه تعریض و بهسازی محور ساران-کیلان نیز امروز پنجشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و رسولی نژاد نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس آغاز می شود.

جنتی همچنین در خصوص پروژه احداث باند دوم محور ایوانکی- کیلان بیان کرد: احداث راه اصلی مذکور به طول ۵/۵ کیلومتر با برآورد نهایی ۸ هزار میلیارد ریال سبب کاهش تصادفات و ایمنی در مسیر تردد شهرهای ایوانکی، دماوند و کیلان خواهد شد.

وی در پایان از شکوفایی و رشد پروژه های راهسازی استان تهران به دلیل پی گیری های خوب انجام شده در اداره کل راه و شهرسازی استان و انسجام در تعاملات ملی و استانی خبر داد.

کد مطلب: 13388
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری