پست ۶۳ سیار شهرک صنعتی عباس آباد در پاکدشت وارد مدار شد
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۷ ۵:۴۸ ب.ظ
 
همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار تهران، پروژه خروجی های پست 63 سیار شهرک صنعتی عباس آباد واقع در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.
 پست ۶۳ سیار شهرک صنعتی عباس آباد در پاکدشت وارد مدار شد

به گزارش ندای وارنا؛ رحیمیان مدیر منطقه برق پاکدشت در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: پس از آنکه به کوشش همکاران برق منطقه ای تهران پروژه پست سیار ۲۳۰٫۶۳٫۲۰ کیلوولت عباس آباد به مرحله اجرا درآمد، چهار فیدر خروجی این پست با اعتباری قریب به ۱۶ میلیارد ریال توسط شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ایجاد شد.
بدین منظور کانال بتنی جهت انجام کابل کشی ۲۰ کیلوولت در داخل محوطه پست به طول ۱۵۴ متر  و در خارج از آن به طول ۲۰۵ متر ساخته شد و با احداث شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی دو مداره و تک مداره به طول ۱۱ کیلومتر و همچنین کابل کشی ۲۰ کیلوولت زمینی تک مداره به طول ۷۵۰۰ متر این پروژه عملیاتی شد.

منبع :پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

انتهای پیام/

کد مطلب: 3355
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری