پلمب کارگاه غیر مجاز تولید ماسک
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان "قرچک" از پلمب کارگاه غیرمجاز تولید ماسک با بیش از 10 هزار قطعه ماسک در این شهرستان خبر داد.
 پلمب کارگاه غیر مجاز تولید ماسک

به گزارش ندای وارنا؛سرهنگ “علی موسی پور” در تشریح بیشتر این خبر عنوان داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع ماسک سه لایه و فیلتر دار با فروش اینترنتی در فضا مجازی با توجه به حساسیت موضوع و سلامت جان شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان “قرچک” قرار گرفت.

وی افزود: بررسی ها نشان داد فردی با خرید ماسک ها از یک کارگاه تولیدی در شهرستان “قرچک” با قیمت نازل، اقدام به فروش آن به قیمت چند برابر در فضای مجازی می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و احضار صاحب کسب و کار در فضای مجازی و اخذ اعترافات لازم، ماموران با هدایت متهم به محل تولید غیر مجاز ماسک اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “قرچک” خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با نماینده شبکه بهداشت و بررسی های بیشتر از کارگاه تولید ماسک مشخص شد علاوه بر اینکه این واحد تولیدی فاقد مجوزهای قانونی بوده و تولید ماسک نیز کاملا غیر بهداشتی است.

سرهنگ موسی پور اشاره داشت: ماموران در بازرسی از این کارگاه تولیدی بیش از ۳۵۰۰ ماسک فیلتر دار و ۷ هزار ماسک سه لایه غیر استاندارد کشف و با هماهنگی مرجع قضائی این مکان پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “قرچک” از شهروندان خواست در شرایط کنونی بیماری تحت هیچ شرایطی، اینگونه اقلام بهداشتی را از مراکز فاقد مجوز تهیه نکنند و هرگونه تخلف را با شماره تماس ۱۱۰ یا مراکز مسئول برخورد با تخلفات صنفی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7412
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری