پلمپ ۱۴ خط تولید معادن شن، ماسه و آسفالت در پاکدشت
تاریخ انتشار : آذر ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۳ ب.ظ
 
رئیس اداره محیط‌زیست پاکدشت از دستور توقف فعالیت به ۵ واحد آلاینده معدنی در زمان شدت گرفتن آلودگی هوا خبر داد و گفت: به دنبال پایش‌های هفته گذشته، ۱۴ مورد خطوط آلاینده معادن شن و ماسه و آسفالت و همچنین یک واحد آلاینده در شهرک صنعتی پلمپ شدند.
 پلمپ ۱۴ خط تولید معادن شن، ماسه و آسفالت در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ محمودرضا سعیدپور  با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای صنایع‌آلاینده در هنگام افزایش آلودگی هوا اظهار داشت: در هفته گذشته ۸ نوبت گشت شبانه‌روز در شهرستان پاکدشت و محورهای مواصلاتی اجرایی و پایش‌های ویژه انجام شد.

وی افزود: ۲۰۲ مورد گشت و پایش ویژه در زمان آلودگی هوا در پاکدشت انجام شد که شامل نظارت بر صنایع، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و مراکز خدماتی، عمرانی و معادن بود.

رئیس اداره محیط‌زیست پاکدشت یادآور شد: بیشترین مشکل در زمینه معادن است که در این راستا ۱۴ مورد پلمپ خطوط آلاینده معادن شن و ماسه و آسفالت انجام شده و همچنین یک واحد صنعتی آلاینده در شهرک‌های صنعتی پلمپ شد.

سعیدپور تصریح کرد: در شرایط اضطرار صنایع آلاینده تحت کنترل، رصد و در صورت دودزا بودن فعالیت، انتشار بوی نامطبوع و ایجاد مزاحمت، بر اساس نظر کارشناس تعطیل و پلمپ انجام می‌شود.

رئیس اداره محیط‌زیست پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی ۲ مورد پسماندسوزی شامل زباله خانگی، کابل و لاستیک‌سوزی مشاهده و با عوامل آن برخورد شد و در این پایش‌ها برای ۵ واحد از صنایع آلاینده معدنی دستور اعلام توقف فعالیت صادر شد.
منبع: تسنیم
کد مطلب: 15003
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری