فرمانده انتظامی شرق استان تهران:
پلیس امنیت قبل و بعد از انتخابات را تضمین می کند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸ ق.ظ
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس با سه دسته برنامه ریزی و اقدامات پیش از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات، امنیت انتخابات را تضمین می کند.
 پلیس امنیت قبل و بعد از انتخابات را تضمین می کند

به گزارش ندای  وارنا،سردار عبدالرضا ناظری ظهر شنبه درجلسه شور ستادی استان تهران با موضوع دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در خصوص بیان شاخص های انتخابات شامل تقوا، شجاعت، ایمان به استقلال و آرمان های امام و نظام اسلامی اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است .

وی با تاکید بر آمادگی کامل کلیه رده های انتظامی در ماموریت بزرگ امنیت انتخابات اضافه کرد: نیروی انتظامی از همراهی و تعامل حداکثری دستگاه های مرتیط در تامین امنیت انتخابات استفاده خواهد کرد تا مردم متدین و ولایتمدار استان با امنیت و آرامش فکری در پای صندوق های اخذ آراء حاضر شده و وظیقه دینی و قانونی خود را به رخ جهانیان بکشند.

ناظری اذعان کرد: افزایش احساس امنیت و ایجاد همکاری و اعتماد مردم به پلیس با مشارکت دادن مردم در تولید امنیت میسر خواهد بود و اعتماد مردمی به پلیس سرمایه ارزشمندی برای نیروی انتظامی محسوب می شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه با دسته بندی ماموریت های پیش رو در انتخابات سال جاری عنوان کرد: ما با سه دسته برنامه ریزی و اقدامات برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم مواجه هستیم که شامل اقدامات پیش از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات است که با این اقدامات امنیت انتخابات تضمین خواهد شد.

رئیس پلیس شرق استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود حقوق شهروندی را راهبرد اجرایی پلیس خواند و گفت:‌ احصاء کارشناسی و برآورد علمی خواسته های شهروندان ، به کارگیری راهبردها و فنون اجرایی اثربخش برای پاسخگویی مناسب و ارزیابی برنامه های اجرایی از مراحل تحقق حقوق شهروندان در نوع ماموریت های پلیس است که باید در حوزه تصمیم گیری کاربردی بدان اشرافیت کامل را داشت.

ناظری خاطر نشان کرد: بهبود کیفیت خدمات انتظامی در سالیان اخیر علاوه بر آن که موجب نظارت مردمی شده است در افزایش شاخص‌های امنیتی جامعه اثر گذار بوده و پلیس را بر آن داشته که همراه با تغییرات اجتماعی گام بردارد و خود را تجهیز به دانش و عمل روز کند که این نوع برنامه ریزی، انعطاف پذیری، نوآوری و پویایی مطلوبی در انجام مأموریت ها داشته است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان نظم، سلامت و صیانت کارکنان ناجا را در انجام مطلوب ماموریت ها مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: بدون تردید نیروی انتظامی در هر جامعه، از مولفه های بسیار تاثیرگذار در تامین امنیت اجتماعی است و بایستی با افزایش نظارت ها، آموزش های مستمر و برنامه ریزی صحیح در گسترش سلامت و صیانت کارکنان بیش از پیش تلاش کرد.

کد مطلب: 1409
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری