پنجمین دوره‌ المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در پیشوا برگزار شد
تاریخ انتشار : آبان ۲, ۱۳۹۷ ۸:۴۱ ب.ظ
 
پنجمین دوره‌المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در پیشوا با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
 پنجمین دوره‌ المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در پیشوا برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛بعد از ظهر چهارشنبه با حضور حسین عباسی در آموزشگاه نمونه «نرجس» و نواختن زنگ‌المپیاد ورزشی، پنجمین دوره‌المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در پیشوا برگزار شد.

حسین‌عباسی فرماندار پیشوا در جمع دانش آموزان این آموزشگاه طی سخنانی اظهار داشت: ورزش در سبد خانوارها تا حدودی مهجور مانده و خانواده ها بنا به دلایل مختلف، آنچنان که باید توجه چندانی به این امر مهم ندارند.

عباسی افزود: در دین مبین اسلام تاکید زیادی به امر ورزش شده است و این ضرورت و اهمیت ورزش را برای ما مسلمانان دوچندان می کند و همه رشته‌های ورزشی بنا به ذائقه و علاقمندی افراد می تواند در شادابی زندگی آنها اثرگذار باشد و تاثیرات قوی و مثبتی را به همراه بیاورد.

وی بیان داشت: دانش آموزان در کنار تحصیل و تهذیب نفس باید به امر ورزش بپردازند و ورزش را به عنوان یکی از امورات اصلی در کارهای روزانه خود جای دهند و ما مسئولان نیز ضمن اینکه باید فضا را برای ورزش دانش آموزان فراهم کنیم می بایست زمینه لازم را برای ورزش مسئولان و مدیران که برای خدمت به مردم تلاش می کنند، فراهم سازیم تا با شادابی و سلامت بیشتری امورات شهروندان را پیگیری کنند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4894
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری