رئیس شورای شهر شهرستان پاکدشت :
پوشاندن کانال‌های آب پاکدشت با هدف جلوگیری از خطرات اولویت دارد +فیلم
تاریخ انتشار : آذر ۱۸, ۱۴۰۲ ۴:۴۳ ب.ظ
 
رئیس شورای شهر شهرستان پاکدشت گفت: سرپوشیده کردن کانال‌های آب بمنظور جلوگیری از خطرات احتمالی برای شهروندان از برنامه های دوره ششم شورای شهر است.
 پوشاندن کانال‌های آب پاکدشت با هدف جلوگیری از خطرات اولویت دارد +فیلم

به گزارش ندای وارنا؛ فرهاد سرداری روز شنبه در جوار مزار مطهر شهدای گمنام مصلی حضرت امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با تشریح فعالیت ها و اقدامات دوره ششم شورای شهر، افزود : با تهیه مقادیر زیادی آسفالت و قیر رایگان که از وزارت کشور دریافت شد ، بسیاری از خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی آسفالت شدند.

سرداری با بیان اینکه سرپوشیده شدن کانال‌های آب از برنامه های دوره ششم شورای شهر است، اظهار داشت: سرپوشیده کردن، کانال شن و ماسه کریمی به متراژ ۵۰۰ متر آغاز شده که حدود ۳۰۰ متر آن انجام شده است. این پروژه در این چند ماه انجام می‌شود. کانال شهدای رحیمی هم طرح مطالعاتی آن در حال انجام است و تا اواخر امسال و اوایل سال آینده انجام می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات مهم شهرستان پاکدشت ساماندهی دست فروشان بود که طی ۳۲ سال گذشته در این حوزه اقدامی صورت نگرفته یود ؛ خوشبختانه با همت سرپرست شهرداری پاکدشت و همکارانمان در شهرداری، معضل حضور بیش از حد دست فروشان و بهم ریختگی و پراکندگی سطح خیابان های شهرستان پاکدشت‌، این معضل در حدود ۲۰ روزی جمع آوری شد، که اقدامی فرهنگی و اجتماعی بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال ساماندهی دستفروشان هستیم و منطقه ای را در حدود ۲۵ هزار متر مربع در کنار کانون شهدای پاکدشت، برای این مکان جانمایی کرده ایم.

۰۰:۰۰
۰۱:۵۱

Download

سرداری اذعان داشت: ساخت بلوار ۹۰ متری شهدای مظفر، طرح شمالی به جنوبی و دسترسی آن به شهرک حصار امیر به زودی آغاز خواهد شد و قسمت جنوبی این طرح که به کمربندی و به جاده قلعه نو وصل می شود که تا قبل از پایان امسال شروع به کار آن خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت ادامه داد: پروژه کمربندی جنوبی شهرستان پاکدشت به عنوان یکی از پروژه های ملی استان تهران آغاز شده که در ۳/۵ کیلومتر اولیه از ۵ کیلومتر آن با ۳ تن از مالکین بزرگ مسیر کمربندی جنوبی به توافق رسیدیم و به محض اعلام کمیسیون ماده ۵ اعلام شود، دسترسی جنوبی آن را آغاز می کنیم.

شهرستان پاکدشت به دلیل واقع شدن در مسیر محور امام رضا(ع) همواره با حجم بسیار زیادی از خودروهای عبوری به سمت مشهد مقدس و استان‌های شرقی کشور همراه است و وجود بیش از ۶ هزار واحد صنعتی فعال، اراضی و گلخانه‌های وسیع کشاورزی و چهار شهرک صنعتی فعال موجب شده تا روزانه هزاران دستگاه خودروی سبک و سنگین در این محوردر حال تردد باشند که این امر موجب بروز ترافیک شدید در هر ۲ مسیر رفت و برگشت در ساعات مختلف شبانه روز می‌شود.

کمربندی ۳۲ کیلومتری جنوب پاکدشت، از ابتدای شهر فرون‌آباد از محور امام رضا(ع) جدا شده و پس از طی مسیر، از انتهای شهر شریف‌آباد به عنوان خروجی استان تهران، بار دیگر خودروها را به محور امام رضا(ع) وارد می‌کند.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14944
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری