پویایی و نشاط برای دانش آموزان در مدارس پیش‌بینی شود/به حداقل رساندن اعتیاد در بین دانش آموزان با برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی
تاریخ انتشار : مهر ۲۳, ۱۳۹۷ ۱:۴۸ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: آموزش‌وپرورش در کنار کار فرهنگی، پویایی، نشاط و شادابی برای دانش آموزان در مدارس پیش‌بینی شود.
 پویایی و نشاط برای دانش آموزان در مدارس پیش‌بینی شود/به حداقل رساندن اعتیاد در بین دانش آموزان با برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزاری شد، اظهار داشت: بحث عمده‌ای که در شهرستان داریم تراکم دانش‌آموزی در مدارس است، شهرستان قرچک یکی از شهرستان‌های با تراکم بالا است.

وی افزود: مدارسی که در اختیار آموزش‌وپرورش شهرستان قرار دارد، جوابگوی نیازهای دانش آموزان نیست و تعدادی از مدارس فرسوده شده است و مهاجرت‌های بی‌رویه در این شهرستان باعث شده است مشکلات تراکم در مدارس بیشتر شود.

خطیبی تأکید کرد: این مشکل باید از طریق آموزش‌وپرورش و معاونت عمرانی فرمانداری بررسی شود که در شهر و روستا چند مدرسه نیاز است که بتوانیم به آن تراکم متوسطه استان برسیم و دانش آموزان را بتوانیم از فضای که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم به نحو احسن استفاده کنند و با این کار به استاندارد کشوری برسیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: آموزش‌وپرورش از خیرین مدرسه‌ساز، اداره نوسازی استان، شهرداری و شورای شهر برای ساخت و نوسازی مدارس شهرستان کمک بگیرد و تا هر چه زودتر مشکل تراکمی در مدارس حل شود.

فرمانداری قرچک

فرمانداری قرچک

وی افزود: یکی از دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر باید مدارس و نحوه تحصیل باشد که این موضوع یک کار فرهنگی است.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک بیان داشت: در کنار تمام‌کارهای فرهنگی که برای آموزش‌وپرورش، دانش آموزان در مقاطع تحصیلی انجام می‌شود در کنار همه این کارها برنامه نشاط دانش آموزان را در برنامه کاری قرار دهیم، هر کار فرهنگی که انجام می‌شود در کنارش پویایی، تحرک، نشاط و شادابی باید برای مجموع دانش آموزان پیش‌بینی شود.

خطیبی یادآور شد: مدیرانی که برای مدارس انتخاب می‌شوند باید مدیران پویا، فعال و بانشاط باشند و همچنین معلمانی که در این رابطه تلاش می‌کنند تشویق شوند که بتوانیم نشاط و پویایی را از ابتدا در مدارس داشته باشیم و آموزش‌وپرورش در این امر مهم دقت بیشتری داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک اظهار داشت: شورای هماهنگ

و آموزش‌وپرورش در خصوص پایین آمدن سن اعتیاد در مدارس به‌خصوص در مقطع راهنمایی و دبیرستان و پیشگیری از آن تلاش کند.

وی گفت: با برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای، آگاه‌سازی، کارگاه‌های آموزشی، اعتیاد را در بین دانش آموزان را باید به حداقل برسانیم و در مواردی که نفوذ بحث اعتیاد را در مدارس مشاهده می‌کنیم و رفع آن باید جزو برنامه‌های شورای آموزش‌وپرورش باشد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک گفت: مدارسی که درگذشته به آموزش‌وپرورش واگذارشده است دفاع کرد و نگذاریم برخی افراد از این موضوع سو استفاده کنند و به آن‌ها اجازه ندهیم در حریم آموزش‌وپرورش ورود کنند.

گفتنی است جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور علیرضا جعفری معاون فرماندار، علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی، محسن شریف شهردار، مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

منبع : تهران نیوز

انتهای پیام/

کد مطلب: 4529
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری