پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» در جنوب شرق استان تهران برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : آبان ۱۵, ۱۳۹۷ ۵:۴۵ ب.ظ
 
مسئول اجرایی پیاده‌روی جاماندگان ارض طوس گفت: مراسم پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» به رسم سال‌های گذشته همزمان با سالروز شهادت امام‌رضا(ع) در ورامین برگزار می‌شود.
 پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» در جنوب شرق استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید یاسر موسوی در گفت‌، با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» اظهار داشت: این مراسم به رسم سال‌های گذشته همزمان با سالروز شهادت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) با حضور عاشقان و ارادتمندان آن حضرت در دیار ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جاماندگان از حرم علی‎‌بن‎موسی الرضا(ع) از ساعت ۷ صبح از مقابل مسجد حضرت سجاد(ع) ورامین واقع در میدان امام حسین(ع) به سمت شهرستان پیشوا صحن مطهر امامزاده جعفربن موسی‌الکاظم(ع) حرکت و بعد از اقامه نماز جماعت سفره عزای امام رضا(ع) را برپا می‌کنند.

مسئول اجرایی پیاده‌روی جاماندگان ارض طوس با اشاره به هدف از برگزاری این مراسم افزود: از جمله مهم‌ترین این اهداف بهره‌مندی از ثواب پیاده‌روی در این روز و همچنین معرفی امامزادگان واجب‌التعظیم به کل دنیا است.

موسوی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین بعد از اتمام‌ مراسم زائران را از صحن مطهر به ورامین منتقل می‌کند.

منبع : ذاکرنیوز

انتهای پیام/

کد مطلب: 5306
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری