رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین :
پیام و سیره آزادگان، فریاد سربلندی ملت ایران اسلامی است
تاریخ انتشار : مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۷ ب.ظ
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک گفت: یقینا پیام و سیره آزادگان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار بوده و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.
 پیام و سیره آزادگان، فریاد سربلندی ملت ایران اسلامی است

به گزارش ندای وارنا؛حامد زارعی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود غرورآفرین و به‌یادماندنی آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان سرافراز، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان کشور و ملت ایران جاری شده‌اند.
وی با تبریک بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی افزود: ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را روسفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام مقابل سروقامتان همیشه‌استوار کشور وادار کرد و قدرت‌های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی استوار و مقاوم مواجه هستند.

زارعی با بیان اینکه این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت شریف، نعمت پرقدر و منزلت آنان را پاس می‌دارند، گفت: روز بیست و شش مرداد، سالروز بازگشت کبوتران سبکبالی بود که پس از سال‌ها زندان در اسارتگاه، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود می‌گذاشتند. قاصدک آزادی در چنین روزی پیام‌آور رهایی شده و این کبوتران از بندرسته به آغوش گرم ملت خود بازگشتند.

منبع :آنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 3100
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری