خطیبی تاکید کرد:
پیشرفت قرچک بر مبنای سند توسعه شهرستان صورت گیرد| لزوم برنامه‌ریزی‌ برای دوران پساکرونایی
تاریخ انتشار : تیر ۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: مشکلات شهرستان قرچک بر اساس اولویت‌بندی باید مرتفع شود و پیشرفت منطقه بر مبنای سند توسعه ابلاغی خواهد بود.
 پیشرفت قرچک بر مبنای سند توسعه شهرستان صورت گیرد| لزوم برنامه‌ریزی‌ برای دوران پساکرونایی

به گزارش ندای وارنا؛ بهمن خطیبی در جلسه شورای اداری شهرستان با تبریک هفته قوه قضائیه و دهه کرامت افزود: اتحاد و انسجام قوا در نظام جمهوری اسلامی موهبتی برای مسئولان و مردم است.

وی همچنین با تبریک روز اصناف بیان کرد: در زمان درگیری با بیماری کرونا همکاری اتحادیه ها و صنوف توانست خیلی از مشکلات را کنترل کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تصریح کرد: با شرایط ویروس کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی مهم است.

خطیبی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها هم در راستای رفع مشکلات منطقه، هم در راستای تحقق شعار سال و مقابله با بیماری کرونا بصورت جهادی تلاش کنند ک هیچ کوتاهی از ادارات پدیرفته نیست‌.

وی مبارزه جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز را مهم دانست و گفت: اعتبارات مربوط به عوارض آلایندگی نیز باید به شهرستان اختصاص یابد.

رئیس شورای اداری شهرستان قرچک افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید، برنامه هایی با جدیت در دستور کار است و در جلسات مختلف کارگروه ها و کمیسیون ها موضوع اشتغال و رفع موانع تولید و مشکلات کارگری در حال پیگیری می باشد و ضرورت دارد مدیران ادارات و کارکنان آنها تمام توان و امکانات در اختیار خود را برای تحقق این شعار بکار گیرند و دقت کافی داشته باشند که بیماری کرونا بهانه ای برای کم کاری و سهل انگاری در این زمینه نباشد.

وی بیات کرد: مدیریت کرونا در کشور بسیار سخت و پیچیده بود اما خوشبختانه به مدد الهی توانستیم نسبت به دیگر کشورها تا حدودی کنترل کنیم اما نباید فراموش کنیم که این ویروس و بیماری هنوز هم بصورت جدی جان مردم را تهدید می کند به همین دلیل باید تمام موارد و پروتکل های بهداشتی را به دقت اجرا نماییم تا مجبور نشویم مجددا موضوع قرنطینه و تعطیلی کسب و کار را در برنامه های پیشگیرانه خودمان اجرا نماییم.

فرماندار قرچک گفت: جا دارد از تلاش تمام نهادهای شهرستان و مدیران به ویژه تیم سلامت و بهداشت و گروه های خودجوش، خیرین و بسیج در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر نماییم و درخواست می گردد این فرایند همچنان با قوت دنبال شود تا ان شاءالله در شرایط کنونی هم پیشگیری لازم از شیوع بیشتر این بیماری صورت گیرد و هم بایستی برای دوران پساکرونا برنامه ریزی داشته باشند تا تبعات این بیماری را تا حتی الامکان در بحث اقتصاد و جان مردم به حداقل برسانیم.

خطیبی یادآور شد: در حوزه اجتماعی در کشور و شهرستان دچار چالش هایی هستیم که باید روی آنها متمرکز شد، بخصوص حوزه آسیب های اجتماعی و اعتیاد و با توجه به در پیش رو بودن هفته جهانی مبارزه با موادمخدر برنامه هایی در راستای کاهش این معضلات جدی گرفته شود.

کد مطلب: 9037
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری