پیشوا بار دیگر خاطرات قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را زنده کرد
تاریخ انتشار : خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب.ظ
 
با فرا رسیدن پنجاه و هفتمین سالروز قیام مردمی 1 خرداد 1342، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا این روز بزرگ را گرامی داشت .
 پیشوا بار دیگر خاطرات قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را زنده کرد

به گزارش ندای وارنا؛  در این برنامه که به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ برگزار شد، هنرمندان زیادی در حوزه های مختلف در محل آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه السلام حضور به هم رساندند و همچنین مسئولین کشوری از جمله حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات کشور نیز در این مراسم حضور داشتند.

باقری امام جمعه شهرستان پیشوا با خیر مقدم  از حضور اصحاب فرهنگ و هنر، سخنانی در خصوص ویژگیهای این قیام مردمی در ۵۷ سال قبل را عنوان نمود.

وی همچنین در خصوص قیام ۱۵ خرداد به عنوان ریشه نهال انقلاب سال ۱۳۵۷ صحبت کرد و عنوان داشت: که این نهال توسط امام راحل کاشته شد و با رویداد انقلاب با خون شهدای گلگون کفن آبیاری شد و پس از آن به بار نشست و هم اکنون با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت گفت: تبدیل به درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران شده است .

امام جمعه شهرستان پیشوا همچنین از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور درخواست تاسیس نمایندگی حوزه هنری و دبیرستان صدرا را عنوان نمود.

در پایان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا هدایایی به رسم یادبود به هنرمندان تقدیم شد.

کد مطلب: 8469
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری