ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان قرچک:
پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با فرهنگسازی صحیح امکان‌پذیر می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب.ظ
 
ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان قرچک به ریاست زاهدی معاون فنی و عمرانی فرمانداری و با حضور سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، رشیدیان بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان برگزار شد.
 پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با فرهنگسازی صحیح امکان‌پذیر می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ ایرج زاهدی معاون فنی و عمرانی فرمانداری قرچک در این جلسه گفت: پیشگیری از ایجاد سکونتگاه‌های غیرقانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز با فرهنگسازی صحیح امکان‌پذیر می‌شود.

زاخدی ادامه داد: نیاز است شهرداری و دهیاری‌ها، در مناطقی از شهرستان که مستعد ساخت و ساز غیرمجاز است فرهنگسازی لازم برای پیشگیری از این معضل را انجام دهند.

وی افزود: اگر قبل از شروع عملیات اولیه هر ساخت و ساز غیرمجازی با ابزارهای لازم پیشگیری نکنیم، در آینده‌ای نه چندان دور معضلات شهری مختلف گریبانگیر شهرها خواهد شد.

وی عنوان داشت: نظام مهندسی و مهندسین ناظر در روند ساخت و سازهای شهرستانی، رعایت دقیق مفاد قانونی را در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: کنترل ساخت و سازها و نظارت بر ساخت اصولی وظیفه قانونی نهادهایی همچون شهرداری، بخشداری و نظام مهندسی است تا در مرحله‌ای قرار نگیریم که به ناچار بخواهیم به صورت قهری با موارد برخورد کنیم.

کد مطلب: 8808
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری