پیش بازی دیدار تیمهای خونه به خونه و پرسپولیس پاکدشت
تاریخ انتشار : شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۴:۳۶ ب.ظ
 
تیم های خونه به خونه بابل و پرسپولیس پاکدشت در اولین دیدار از روز دوم هفته پنجم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت.
 پیش بازی دیدار تیمهای خونه به خونه و پرسپولیس پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛رقابت های هفته پنجم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان فردا یکشنبه نیز با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال خونه به خونه بابل میزبان پرسپولیس پاکدشت خواهد بود.
بابلی با اکبر محمدی لیگ را با شکست آغاز کردند و روند ناکامی های خود را ادامه دادند و تا جایی که با شکست در جام حذفی مقابل سیراف کنگان تیمی گمنام از بوشهر که در لیگ استان حضور دارد این ناکامی ها تکمیل شد.

 

خونه به خونه پس از ریکاوری و استفاده از تعطیلات می خواهند در خانه استارت بردن را شروع کنند و خیلی خوشبین هستند در مقابل تیمی پرستاره بنام پرسپولیس پاکدشت این کار را انجام بدهند.
پرسپولیس پاکدشت که با خرید امتیاز استقلال جنوب تهران وارد لیگ شد روی به خرید ستاره های نامدار و سابق لیگ برتری همچو هادی شکوری ، امیر حسین فشنگچی مهرداد جماعتی و…  آورد تا تیمی کاملاً با تجربه را روانه این رقابت ها کند.

 

بازیکنانی مثل شکوری و فشنگچی که حتی سابقه بازی در تیم خونه به خونه را هم دارند و این بازگشت می تواند بر جذابیت بازی نیز بیفزاید و دیداری تماشایی را شاهد باشیم.
فرهاد کاظمی و شاگردانش گرچه لیگ را خوب آغاز کردند ولی با شکستی که مقابل قشقایی متحمل شدند نتوانستند روند خوب خود را ادامه بدهند و حال می خواهند با برتری مقابل خونه به خونه در بابل مسیر خوب خود را ادامه بدهند.

 

نگاهی به عملکرد خطوط دفاعی و حمله دو تیم
با نگاهی به بازی های قبلی دو تیم خواهیم دید که نبرد اصلی بین خط دفاعی خونه به خونه و فاز هجومی پرسپولیس خواهد بود . جایی که بابلی ها در دیدارهای قبلی خود ۷ گل ( با احتساب دیدار این تیم در هفته اول مقابل ملوان ) دریافت کردند و پاکدشتی ها با به ثمر رساندن ۷ گل در سه دیدار قبلی آمار خوبی در این خصوص کسب کردند.
خونه به خونه در ۴ بازی قبلی خود فقط دو بار توانسته گلزنی کند که هر دو گل نیز نصیب تیم صدرنشین گل گهر شده و از این حیث آمار ضعیفی خواهد بود و اکبر محمدی می بایست فکری به حال خط حمله خود کند.
در آنسو نیز خط دفاعی پرسپولیس پاکدشت با وجود بازیکنان با تجربه ای که در اختیار دارد در سه بازی قبلی دو گل دریافت کرده که می تواند جایی نگرانی را برای فرهاد کاظمی باقی بگذارد.

 

نگاهی به جایگاه دو تیم در جدول
با این تفاصیل دو تیم جایگاهی خوبی در جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور ندارند و تنها چاره آنها برای فرار از جایگاه فعلی کسب سه امتیاز حساس این دیدار خواهد بود.
خونه به خونه میزبان این دیدار با تک امتیازی که مقابل فجر سپاسی کسب کرده در جایگاه چهارده ام قرار گرفته و پرسپولیس نیز با ۴ امتیاز در مکان دهم جا خوش کرده است.

منبع:دی اسپورت

انتهای پیام/

 

کد مطلب: 3926
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری