پیکر مطهر شهید «رحیم رجبی» در پیشوا به خاک سپرده شد
تاریخ انتشار : شهریور ۲۶, ۱۳۹۷ ۱:۳۶ ب.ظ
 
مراسم تدفین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «رحیم رجبی» در پیشوا برگزار شد.
 پیکر مطهر شهید «رحیم رجبی» در پیشوا به خاک سپرده شد

به گزارش ندای وارنا؛صبح دوشنبه و همزمان با عزاداری ایام محرم و در زمانی که تنها ۳ روز به عاشورای حسینی مانده است پیکر مطهر و کاگون کفن شهید «رحیم رجبی» بر دوش مردم مومن و متدین شهرستان پیشوا تشییع شد.

گفتنی است که این شهید والا مقام در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شد و پس از ۳۶ سال مفقودالاثر بودن به خانه بازگشت تا پیکر پاکش بر دوش مردم شهید پرور پیشوا قرار بگیرد و به خانه ابدی سپرده شود.

بر اساس این گزارش در این مراسم محمد حسین نقوی حسینی، نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونین شهرداری پیشوا و خیل عظیم مردم شهید پرور شهرستان در مسجد امام خمینی (ره) گرد هم آمدند و این مراسم باشکوه را برگزار کردند.

نقوی حسینی در حاشیه این مراسم  گفت: شهیدان دفاع مقدس از ارزش والایی برخوردارند و در بحبوحه روزهای سخت کنونی الگوبرداری از این شهدا و سرلوحه قرار دادن ایثار و فداکاری های این عزیزان چراغ راهی برای همه مردم و مسئولین محسوب می شود که محکم در راه و مسیر این شهدا قدم بردارند.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان و نسل های آینده باید از ایثارگریهایی که شهدا با خون خود، اسرا،جانبازان و خانواده های آنها با صبر و استقامت با وجود سختی ها و گرفتاری هایی غیرقابل وصف آگاه باشند و قدر این انقلاب را بدانند و در حفظ آن هوشیار و بیدار باشند گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران نیز بدانند که هیچکدام از فداکاری های آنها از بین نرفته است و نه تنها نتایج دنیایی بر فرزندان و خانواده های آنها دارد بلکه پاداش اصلی نزد خداوند محفوظ و ماندگار است.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3889
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری