فرماندار قرچک خواستار شد؛
پیگیری تعاونی های تولیدی روستایی قرچک با حضور سرمایه گذاران
تاریخ انتشار : تیر ۲۰, ۱۳۹۶ ۱:۳۲ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک خواستار پیگیری تعاونی های تولیدی روستایی قرچک با حضور سرمایه گذاران شد.
 پیگیری تعاونی های تولیدی روستایی قرچک با حضور سرمایه گذاران

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، مسعود مرسلپور  در مراسم گرامیداشت روز دهیار گفت: دهیاران صف اول خدمت هستند و تا روزی که مسئولیت دارند به مردم خدمت کنند.

وی افزود: بحث استخدامی دهیاران شهرستان قرچک که نقش بسیار مهمی در طرح این موضوع به دولت داشتند را پیگیری می کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه در هفته های آینده با حضور مسئولین استانی کلنگ چندین پروژه در روستاها به زمین زده می شود، خاطر نشان کرد: تعاونی های تولیدی را با حضور سرمایه گذاران شهرستانی و ملی باید دنبال کنیم که در روستاهای بخش مرکزی سرمایه گذاری کنند.

مرسلپور دهیاران را به عنوان پیشانی نظام و قانون اساسی در روستاها توصیف کرد و افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها کارهای بسایر خوبی در روستاها انجام داده اند. عملکرد شوراهای روستای بخش مرکزی از شوراهای شهر بهتر بوده و هم پای شوراهای اسلامی شهر ها فعالیت کردند و اقدامات خوبی را با همکاری بخشدار انجام گرفت.

فرماندار شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: دهیار یعنی حلقه اتصال دولت به ملت و مدافع هر دو گروه نزد یکدیگر هستند، یعنی مدافع دولت نزد مردم و مدافع مردم نزد دولت و این شغل خیلی حساس و مهمی است که کمتر کسی است که در نظام جمهوری اسلامی همچین مسئولیتی را داشته باشد.

وی افزود: دهیار یعنی خادم نظام، انقلاب، امام و رهبری است، یعنی کسی که بدون هیچ چشم داشتی سالم و خالصانه به مردم روستا خدمت می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان داشت: ساختمان چند منظوره ای که در قشلاق دوم در حال ساخت می باشد بسیار کار بزرگی است و خوشحالیم که با کمترین اعتبار ساختمان ۴ منظوره روسای قشلاق دوم که شامل بخشهای اداری ، درمانگاه و کتابخانه است به زودی افتتاح خواهیم کرد.

مرسلپور تاکید کرد: در شهر قرچک سینما نداریم، اما در روستا سینما ۶ بعدی افتتاح کردیم و مردم از شهر به روستا میروند تا سینما ۶ بعدی ببینند و  این مهم نشان می دهد که روستاهای ما در خدمت رسانی از سوی دولت از شهر جلوتر هستند.

گفتنی است، آئین گرامیداشت روز دهیار با حضور مسعود مرسلپور فرماندار، معاونین فرماندار، حسین عباسی بخشدار مرکزی و دهیاران تابعه بخش مرکزی شهرستان قرچک در محل فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: 1851
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری