رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک:
چهارمین همایش الماس های درخشان در قرچک برگزار می شود
تاریخ انتشار : مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱ ب.ظ
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک از برگزاری چهارمین همایش الماس های درخشان در این شهرستان خبر داد.
 چهارمین همایش الماس های درخشان در قرچک برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، آزمان کادری بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین همایش بزرگ الماس های در خشان نظام به مناسبت ورود آزدگان سرافراز به میهن اسلامی در قرچک خبر داد و گفت: در این جشن که پنج شنبه ۲۶ مرداد برگزار می شود، از ۷۰ آزاده شهرستان قرچک با مشارکت و همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک تجلیل خواهد شد.

وی گفت: همایش الماس های درخشان به پاس قدر دانی از زحمات و مقاومت و ایستادگی این عزیزان در زندان های بعث عراق برگزار می شود، اکثر این آزادگان عزیز، سلامتی خود را برای حفظ آرمان های والای انقلاب سلامی تقدیم نظام کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در ادامه گفت: همایش الماس های درخشان مهمان های دیگری نیز دارد و با حضور تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم  شهرستان قرچک برگزار می شود که در این مراسم از این خانواده ها نیز تجلیل می شود.

وی در پایان به هفته خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگاران از زحمت کشان جامعه هستند که اخبار و اطلاعات را به مردم اطلاع می دهند و باعث آگاهی مردم می شوند، در این مراسم از تعدادی  زحمت کشان عرصه ایثار و شهادت نیزبه رسم یاد بود  تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد مطلب: 1968
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری