چهار کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب پروانه‌دار شهریار نصب شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۴۵ ب.ظ
 
- مدیر امور منابع آب شهریار از نصب چهار دستگاه کنتور حجمی و هوشمند بر روی چاه‌های آب پروانه دار طی یک هفته کاری در این شهرستان خبرداد.
 چهار کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب پروانه‌دار شهریار نصب شد

به گزارش ندای وارنا؛ حیدر دهقانی روز چهارشنبه در این باره گفت: با تلاش واحد بازرسی امور منابع آب شهریار طی یک هفته کاری تعداد چهار دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های آب مجاز این شهرستان نصب شد.

وی اظهار داشت: نصب کنتور بر روی چاه ها یکی از طرح های مهم تعادل بخشی بوده که امور منابع آب شهریار در جایگاه حاکمیتی خود این پروژه را جهت مدیریت منابع آب شهرستان پیگیری ویژه خواهد کرد.

مدیر امور منابع آب شهریار خاطرنشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه سیاهرود در شهرستان تهران و پردیس

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران روز چهارشنبه در گزارش دیگری به نقل از مدیر منابع آب شهرستانهای تهران و پردیس از رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه سیاهرود در محدوده عملکرد این امور طی یک روز کاری خبر داد.

چهار کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب پروانه‌دار شهریار نصب شد

وحید مرادی نسب افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی و گروه های گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با حضور مامورین کلانتری مربوطه یک مورد از تصرفات واقع در بستر رودخانه سیاهرود رفع تصرف شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تصرفات صورت گرفته که شامل دیوار کشی بوده با اخذ یک فقره دستور قضایی رفع تصرف و از دست افراد سودجو خارج شد.

مرادی نسب یادآور شد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران و پردیس اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند، در غیر این صورت این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ،تهران – کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

کد مطلب: 13787
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری