کارخانه دار سوئدی در پیشوا مسلمان شد
تاریخ انتشار : تیر ۲۳, ۱۳۹۶ ۹:۰۷ ب.ظ
 
یکی از کارخانه داران سوئدی در پیشوا به دین اسلام گروید.
 کارخانه دار سوئدی در پیشوا مسلمان شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، بعد از نماز جمعه پیشوا، صاحب یکی از کارخانه داران بزرگ چوب در سوئد، در حضور حسینعلی شیبانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا، سید احمد حسینی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا، سرهنگ حسن عاطف ضمیر، فرمانده سپاه ناحیه پیشوا و نمازگزاران جمعه این شهرستان مسلمان شد.

وی که همسری پیشوایی دارد، پس از اطلاع از مفاهیم دین مبین اسلام، مسلمان شد.

این فرد که به صورت موقت، در حال حاضر ساکن شهرستان پیشوا است، در این خصوص گفت: مفاهیم بلند دین مبین اسلام، را به دقت بررسی و مطالعه کردم و به خوبی فهمیدم سعادت اخروی انسان ها از طریق این دین تامین می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا، نیز در این خصوص اظهار داشت: از این فرد سوئدی، پس از نماز جمعه تقدیر شد.

وی گفت: امروز جهان بشریت نیازمند آشنایی بیش از پیش با دین اسلام است و در واقع پاسخ سوالات ذهن بشر توسط این دین داده می شود و اگر ما بتوانیم، اسلام را آن طور که هست، به جهانیان بشناسانیم، موج گرایش به اسلام را شاهد خواهیم بود و در واقع دشمنان نیز از همین امر ترس و وحشت دارند و برای مخدوش کردن چهره اسلام به گروه های تکفیری و داعش روی می آورند.

کد مطلب: 1876
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری