کاروان توانمندسازی هنرهای نمایشی به مقصد پایانی رسید
تاریخ انتشار : شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۸:۲۸ ب.ظ
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اتمام دوره‌های آموزش توانمندسازی هنرهای نمایشی ویژه مربیان و معلمان علاقمند در ۵ قطب شهرری، شهریار، ورامین، اسلامشهر و رودهن خبر داد.
 کاروان توانمندسازی هنرهای نمایشی به مقصد پایانی رسید

به گزارش ندای وارنا؛ مراسم اختتامیه دوره‌های هنرهای نمایشی با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و اسرافیل فرج اللهی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در روز چهارشنبه ۸ شهریور ماه در شهرستان رودهن برگزار گردید.

سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در تشریح این خبر گفت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقده و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد دوره‌های توانمندسازی آموزش هنرهای نمایشی ویژه معلمان و مربیان علاقمند از ۱۵ مرداد به مدت یک ماه در ۵ قطب شهر ری، شهریار، اسلامشهر، ورامین و رودهن برگزار شد.

دهنوی اظهار داشت: در این دوره آموزشی که با محوریت فراگیری نمایش صحنه‌ای، عروسکی، نقالی و نمایشنامه‌خوانی برگزار گردید، ۳۴۶ نفر از همکاران علاقمند شرکت کرده و آموزش‌های لازم را آموختند.

وی ضمن اشاره به اتمام فرایند دوره‌های آموزشی در قطب ۵ (رودهن) افزود: با توجه به بازخورد مثبت همکاران شرکت کننده در این دوره و رضایت همکاران از محتوای دوره‌ها و تجربیات خوب اساتید، در صدد برگزاری دوره‌های دیگر، تا پایان سال جاری هستیم که رایزنی‌های اولیه نیز با اداره کل فرهنگ و ارشاد صورت گرفته است.

شایان ذکر است؛ به تمامی همکارانی که آزمون پایانی را با موفقیت بگذرانند از طرف اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، گواهی ضمن خدمت و همچنین گواهی شرکت در دوره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اعطا خواهد شد.

کد مطلب: 14007
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری