کارگاه خوشنویسی رضوی در ورامین برگزار شد
تاریخ انتشار : فروردین ۲۹, ۱۴۰۲ ۸:۱۳ ب.ظ
 
کارگاه خوشنویسی رضوی به منظور خلق اثر با موضوع امام رضا(ع) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن خوشنویسی ایران شعبه ورامین در فرهنگسرای رازی برگزار شد.
 کارگاه خوشنویسی رضوی در ورامین برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ کارگاه خوشنویسی رضوی با حضور داریوش خزایی سرپرست اداره، محمدرضا تاجیک رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین، فاطمه خانی قلعه رئیس انجمن خوشنویسی شعبه ورامین و جمعی از هنرمندان خوشنویس فرهنگسرای رازی ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد.

داریوش خزایی، ضمن حضور در محل برگزاری کارگاه خوشنویسی رضوی گفت: در این کارگاه، هنرمندان خوشنویس شهرستان ورامین به تحریر ۱۰۰ اثر با موضوع رضوی می پردازند که پس از تکمیل به جشنواره خوشنویسی ارسال خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به این که انجمن خوشنویسی شعبه ورامین با ۴۰ سال سابقه آموزشی زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران فعالیت دارد، افزود: این انجمن خوشنویسی در پنج سطح مقدماتی، متوسط، خوب، عالی، ممتاز و فوق ممتاز در خطوط نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ و همچنین خط تحریری (خودکاری) آموزش می‌دهد.

گفتنی است به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اساتید و رئیس انجمن به همراه هنرجویان با خانواده زنده یاد استاد حسن شیر کوند دیدار و گفت وگو کردند.

کد مطلب: 12997
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری