امام جمعه پاکدشت:
کارگروه رصد و پیگیری ترک فعل در دستگاه‌های دولتی پاکدشت ایجاد شود
تاریخ انتشار : آذر ۱۳, ۱۴۰۲ ۲:۱۸ ب.ظ
 
امام جمعه پاکدشت بر ضرورت ایجاد کارگروه رصد و پایش ادارت و پیگیری ترک فعل در دستگاه‌های دولتی، در این شهرستان تاکید کرد.
 کارگروه رصد و پیگیری ترک فعل در دستگاه‌های دولتی پاکدشت ایجاد شود

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام رضا جوکار صبح دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر پاکدشت که با حضور بخشدار مرکزی و دیگر اعضای ستاد شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها شهیده راه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه افزود: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی و مردمی سازی این دو فریضه مهم است. ایشان در ادامه بیان داشت: هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت گروه‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین وظایف این ستاد است.

جوکار ظرفیت گروه‌های مختلف مردمی و امران به معروف را مهم دانست و گفت: ستاد امر به معروف باید در کنار خود هیئت اندیشه ورز تشکیل دهد و اعضای آن جمع نخبگانی از جمله روحانیت، استادان حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، فعالان فرهنگی، خوش فکر و صاحب نظر حضور پیدا کرده تا برای ساماندهی و حل مشکلات حوزه منکرات و فرهنگ سازی معروفات پیشنهادات و راهکار ارائه دهند.

امام جمعه پاکدشت خطاب به مسئولان و اعضای ستاد به تشکیل کارگروه تولید محتوا، جهت تبلیغات محیطی، فضای مجازی و کارگروه رصد و پایش فعالیت ادارات و پیگیری ترک فعل در دستگاه‌های دولتی و نیز انجام تبلیغات محیطی ماندگار و مؤثر تاکید کرد.

در ادامه هر کدام از مسئولان محترم شهرستان نیز نظرات و دیدگاه‌های خود در را خصوص فعالیت بهتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان را بیان و تصمیماتی اتخاذ گردید.

منبع: مهر

کد مطلب: 14875
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری