کار سخت ورامین برای تکرار قهرمانی/جدال در لیگ تکواندو تا هفته آخر
تاریخ انتشار : دی ۱۶, ۱۴۰۲ ۴:۲۸ ب.ظ
 
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: سه تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند و فکر می کنم تا هفته پایانی برای رونمایی از تیم قهرمان این فصل باید صبر کرد.
 کار سخت ورامین برای تکرار قهرمانی/جدال در لیگ تکواندو تا هفته آخر

به گزارش ندای وارنا؛ پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: لیگ برتر تکواندو هر چه به پایان خود نزدیک می‌شود، سخت، فشرده و البته زیبا و جذاب‌تر می‌شود، در هفته دوم نیز مسابقات سطح بالاتری را نسبت به هفته اول شاهد بودیم. تیم‌های بیشتری برای مدال و سکو تلاش می‌کردند، فکر می‌کنم رقابت بین مدعیان قهرمانی تا روز آخر ادامه داشته باشد.

خانلرخانی در مورد عملکرد تیم خود در هفته دوم گفت: از عملکرد اعضای تیم بدون شک راضی هستم. تیمی نسبتاً کم مهره و جوان را در اختیار داریم، البته که در هفته دوم می‌توانستیم با عملکردی بهتر فاصله با رقبا را بیشتر کنیم. ولی برخی اعضای تیم جوان و کم تجربه هستند و اشتباه داشتند و این هم باید پای جذابیت و شیرینی مسابقات در لیگی با این کیفیت بالا بگذاریم.

وی در مورد زاگرس جنوبی هم گفت: زاگرس رقیب قابل احترامی است، به لحاظ کادر فنی خوب و نفراتی که در اختیار دارد یکی از قوی‌ترین تیم‌های این دوره از رقابت‌هاست و شانس بیشتری نسبت به تیم‌های دیگر برای کسب عنوان قهرمانی دارد. البته ما هم تلاش می‌کنیم با بضاعتی که در اختیار داریم جایگاه خود را در دو هفته آینده حفظ کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: نفت آبادان هم از تیم‌های قدرتمند حاضر در لیگ برتر است، تیمی جنگنده و پرتلاش هستند. برخی از بهترین‌های ایران را در ترکیب دارد و تا پایان هفته دوم هم که خانه دوم جدول را کسب کرده است. در کل با توجه به شرایط جدید برگزاری این مسابقات و توان فنی تیم‌هایی که در این دو هفته شاهد بودیم کش و قوس بر سر عنوان قهرمانی تا روز پایانی ادامه خواهد داشت.

خانلرخانی در پایان به موضوع قضاوت داوران هم اشاره داشت و گفت: نسبت به هفته قبل اعتراضات بیشتری را بخش داوری شاهد بودیم. در چند صحنه اشتباهات فاحشی رخ داد که نمونه از آن حتی برای تیم ما رقم خورد، ولی ایمان دارم که عمدی در کار نبوده است. ترکیب داوران قضاوت کننده در لیگ نسبت به گذشته جوان شده و قطعاً این اتفاقات رخ می‌دهد، آنها هم باید اشتباه کنند تا تجربه کسب کنند و ان شاالله که هفته‌های آینده این اشتباهات کاهش پیدا کند.

منبع: مهر

کد مطلب: 15223
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری