کاندیداها نباید برای به دست آوردن چند رأی بیشتر ارزش‌های جامعه را زیر پا بگذارند
تاریخ انتشار : فروردین ۲۵, ۱۳۹۶ ۹:۳۴ ب.ظ
 
ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با اشاره به انتخابات پیش‌رو تأکید کردند: کاندیداها نباید با ظاهرسازی سعی در جلب رأی و نظر مردم داشته باشند و یا از روش‌های غیرمتعارف برای تبلیغ خود استفاده کنند.
 کاندیداها نباید برای به دست آوردن چند رأی بیشتر ارزش‌های جامعه را زیر پا بگذارند

به گزارش ندای وارنا از ورامین، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه­‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به انتخابات شوراها اظهار داشت: کسانی که واقعاً قصد و توان خدمت به مردم را دارند، وارد صحنه انتخابات شوند؛ چرا که خدمت به مردم ارزش بالایی نزد خداوند متعال دارد و همین نیت و تلاش آن‌ها فارغ از نتیجه انتخابات سبب اجر مزد نیز می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نهاد امامت جمعه نقشی در هیأت­‌های نظارت و اجرایی انتخابات ندارد تصریح کرد: هیأت نظارت بر انتخابات شوراها توسط مجلس شورای اسلامی و هیأت اجرایی توسط فرمانداری­‌ها و با انتخاب معتمدان تشکیل می­‌شوند و ساز و کار مشخصی دارند که نهاد امام جمعه در این امر دخالتی ندارد.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر رعایت موازین و اصول اخلاقی توسط کاندیداها عنوان کرد: کاندیداها نباید با ظاهرسازی سعی در جلب رأی و نظر مردم داشته باشند، و یا از روش­‌های غیرمتعارف برای تبلیغ خود استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: عرصه شوراها میدان خدمت­ به مردم است و کاندیداها باید از صرف هزینه­‌های میلیونی بپرهیزند، و همچنین ارزش­‌های جامعه را تحت‌الشعاع اهداف شخصی خود قرار ندهند.

محمودی سپس با اشاره به نشر تصاویر تبلیغاتی بانوان اظهار داشت: یکی از حقوق بانوان شرکت در عرصه­‌های مختلف اجتماعی و سیاسی است؛ اما باید با رعایت موازین اسلامی و اخلاقی وارد این میدان شوند و از طرفی هم هیئت­‌های اجرایی و نظارت بر شوراها باید در این زمینه توجه بیشتری داشته و در صورت مشاهده تخلفات اعمال قانون کنند.

هرکس تا احساس تکلیف کرد برای انتخابات کاندیدا نشود

به گزارش ندای وارنا از پاکدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته نماز جمعه پاکدشت، ضمن تأکید بر حل سریع مشکل بدحجابی در سطح جامعه گفت: بدحجابی معضلی همچون بیماری است، وقتی در جامعه معصیت وارد می‌شود همچون غذایی است که بدن را با بیماری‌های مختلف مواجه می‌کند؛ پس نگذاریم با پوشش‌های نامناسب فضای جامعه را ناایمن کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از دل ملت و برای حمایت از مظلومان و محرومان است، گفت: ارتش‌های کشورهای قدرت‌طلب را بنگرید، هیچ‌کدام به فکر مردم مظلوم و محرومان جامعه خود نیستند؛ ولی در ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران از دل مردم و برای حفاظت از ایران اسلامی تشکیل شده است.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد:‌ ایران اسلامی به واسطه حضور مقتدرانه ارتش، سپاه و بسیج امنیت دارد و دشمنان این را به خوبی می‌دانند که با حضور نیروهای مخلص نمی‌تواند گزندی به ایران اسلامی برساند.

لزومی با اشاره به بی‌بدیل بودن قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اسلام همواره بر حفظ احترام به همسایه تأکید داشته است، این در حالی است که برخی از همسایگان ایران با تحریکات دشمنان مطالبی می‌گویند که می‌دانند در حد این سخنان نیستند؛ اما اگر ایران بخواهد پاسخ آن‌ها را بدهد آن‌ها با خاک یکسان می‌شوند و قدرت ایران را بعد از هشت سال دفاع مقدس بار دیگر جهانیان به نظاره خواهند نشست.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی آمادگی مبارزه با قوی‌ترین قدرت‌های جهان را دارد و این را دشمنان به خوبی می‌دانند به همین دلیل است که دشمنان در حد بیانات پشت تریبون دفاعیات خود را خلاصه می‌کنند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت با تأکید بر اینکه برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری هرکسی کاندیدا نشود گفت: چرا هرکس به خود اجازه می‌دهد و برای انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پیدا می‌کند، یادتان باشد که دشمنان به شدّت ایران را زیر ذره‌بین خود گرفتند، شما با این کار سبب زحمت و اتلاف وقت برای شورای نگهبان می‌شوید، وقتی شورای نگهبان تأیید نمی‌کند، آن وقت است که برخی سخنان نادرست را برای شورای نگهبان می‌گویند، این چه کار اشتباهی است که انجام می‌دهید.

به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی خط قرمز نظام، ملت و رهبری است

به گزارش ندای وارنااز قرچک، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌اللّه اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه اول نماز جمعه این هفته اظهار داشت: همواره با یقین و باتقوا باشید؛ چرا که آن دو شما را به سرای بهشت می­‌رسانند و آخرت شما را تضمین می­‌کنند، اگر تقوا و یقین داشته باشید،  آن وقت است که خداوند شما را حفظ می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: عصر، عصر عظمت و اهمیّت ولایت است؛ بنابراین شدیداً و دائماً باید در ولی‌شناسی تلاش کنیم و حامی ولایت باشیم؛ چرا که تنها عامل هدایت و سعادت ولایت الهی است و تنها عامل از بین برنده باطل هم  ولایت ولی الهی است، ولایت علی (ع) استمرار دارد، و امروز ولایت فقیه همان ولایت علی(ع) است.

امام جمعه قرچک با بیان اینکه به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی خط قرمز نظام، ملت و رهبریاستتصریح کرد: برخی افراد مسائل نامربوط و گزافی را مطرح می­‌کنند و به دنبال تعطیلی صنعت موشکی هستند، همچنان که مسئله به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی را مطرح می­‌کنند؛ ولی ورود به حریم امنیتی و نظامی کشور ما و دخالت در صنعت موشکی و به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی خط قرمز نظام و ملت و رهبری ما است، عقب­‌نشینی در برنامه­‌های مختلف عملی و فنآوری ممنوع است، وابستگی اقتصادی زمینه تحکیم نظام سلطه را فراهم می­‌کند؛ ولی ما در مقابل زیاده‌خواهی­‌های دشمن کوتاه نمی‌آئیم.

وی در پایان ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در سال ۵۸ در اوج ناباوری دشمنان که قصد سوء‌استفاده از ارتش را داشتند، امام عزیز و بصیر بلافاصله خود را بزرگترین حامی ارتش معرفی کرد و روز ۲۹ فروردین سال ۵۸ را روز ارتش نامیدند.

کد مطلب: 1231
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری