کتاب «ورامین از دیروز تا امروز» منتشر شد
تاریخ انتشار : آذر ۱, ۱۳۹۷ ۷:۴۲ ب.ظ
 
کتاب «ورامین از دیروز تا امروز» که به کوشش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدوین شده است و به بیان دستاوردهای نظام اسلامی در بخش های مختلف دیار ۱۵خرداد می پردازد، منتشر شد.
 کتاب «ورامین از دیروز تا امروز» منتشر شد

به گزارش ندای وارنا؛کتاب «ورامین از دیروز تا امروز» که به کوشش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدوین شده است و در آن دستاوردهای نظام اسلامی در بخش های مختلف دیار ۱۵خرداد مورد تبیین قرار گرفته است منتشر شد.

در این کتاب، دستاوردهای نظام اسلامی در شهرستان ورامین در ۱۸ بخش مهم نظیر حوزه ارتباطات، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، نظم و امنیت، صنعت و تولید، کار و تامین اجتماعی، احسان و نیکوکاری، نیرو، فعالیت های دینی و انقلابی، حمل و نقل عمومی، حوزه روستایی، ایثار و شهادت، مدیریت شهری، فرهنگ و هنر، کشاورزی، علم و تحقیقات،بهداشت و درمان و راه و مسکن جمع آوری شده است.

در این اثر تلاش شده است تا به صورت آمار و ارقام، وضعیت ورامین در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تشریح شده و با پس از انقلاب اسلامی مقایسه شود.

بدون تردید این اثر می تواند در حوزه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دشت ورامین مفید واقع شود و راهنمای خوبی برای سخنرانان و اساتید دانشگاهی،فرهنگیان، روحانیون و مبلغین باشد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران در این خصوص اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای نظام اسلامی در هر منطقه جمع آوری و منتشر شود و در قالب نمایشگاه به مردم عرضه شود.

وی افزود: بیش از ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور، دوران انقلاب و قبل آن را ندیده اند و باید در این حوزه روشنگری لازم صورت گیرد تا نسل جوان ما از خدمات نظام اسلامی در حوزه های مختلف مطلع شود.

محمودی گفت: جمع آوری دستاوردهای نظام اسلامی در هر یک از مناطق و شهرستان های استان تهران در حال پیگیری است که امیدواریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدم های موثری در این حوزه برداشته شود.

کد مطلب: 5754
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری