کتاب پیشکسوتان ورزشی قرچک رونمایی می‌شود
تاریخ انتشار : آبان ۴, ۱۳۹۷ ۸:۱۱ ب.ظ
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی کتاب پیشکسوتان ورزشی شهرستان قرچک رونمایی می‌شود.
 کتاب پیشکسوتان ورزشی قرچک رونمایی می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛محسن خادمی  گفت‌: در شهرستان قرچک با توجه به هماهنگی‌هایی که با سایر نهادها و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان انجام شد، ۴۰ برنامه به تصویب رسید که عمده‌ترین این برنامه‌ها در روستاها و مناطق هم برخوردار انجام می‌شود.

خادمی افزود: برگزاری مسابقات در مناطق کم برخوردار و مناطق روستایی از اولویت‌های اول برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در شهرستان است که این مسابقات در سالن‌های ورزشی روستایی بوستان‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات در روستاها با همکاری دهیاری‌ها، هیئت‌های همگانی و بومی محلی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک تصریح کرد: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در شهرستان قرچک در دو حوزه عمرانی و ورزشی صورت گرفته است و در این هفته مجموعه ورزشی در شهرک طلاییه به بهره‌برداری خواهد رسید و سه رشته پرطرفدار در این مجموعه‌ها فعالیت خواهند کرد.

این مسؤول گفت: یکی از عمده‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک افزایش فضاهای ورزشی در شهرستان است که در این مسیر موفق هم بوده است.

خادمی گفت: برای اولین بار در شهرستان همایش دوچرخه‌سواری را با مشارکت اداره آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در رده نونهالان و خردسالان در قرچک برگزار خواهیم کرد و مسیر این مسابقه کمربندی جنوبی خواهد بود که در دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک به بحث رونمایی از کتاب پیشکسوتان ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: کتاب پیشکسوتان و مو سپیدان شهرستان قرچک تهیه‌شده که در مراسمی با حضور محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی کشور رونمایی خواهد شد و از ۱۵۰ پیشکسوت ورزشی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اداره ورزش شهرستان در یک سال گذشته استعدادیابی و شناسایی نفرات برتر شهرستان در مسابقات ورزشی بود که برای حضور قدرتمند در مسابقات حضور یابند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4935
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری