کرامت رضوی ضامن زندگی یک اعدامی شد
تاریخ انتشار : آبان ۲۴, ۱۴۰۲ ۷:۳۰ ب.ظ
 
کانون حقوقی خدمت رضوی شهرستان ورامین با پیگیری پرونده یک جوان متهم به قتل، حکم قصاص را تغییر دادند.
 کرامت رضوی ضامن زندگی یک اعدامی شد

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام تختی پور، دیبر کانون خدمت رضوی شهرستان ری از برگزاری جلسه آمادگی جسمانی و  ایجاد طراوت و سلامت  خادمیاران و یاوران رضوی در جهت انجام خدمات بهتر با محوریت جهارشنبه های امام رضایی  خبر داد.

وی افزود: این جلسه در ورزشگاه شهید بروجردی شهرری  و زیر نظر مسئول کانون ورزش خدمت رضوی و با حضور تعدادی از خادمیاران و یاوران رضوی این کانون  و حاضرین در ورزشگاه انجام شد.

لازم  به ذکر است، مدت جلسه دو ساعت و در انتها با قرائت زیارت خاصه امام رضا علیه السلام جلسه خاتمه یافت.

بنابرگزارش، حجت السلام «تختی پور»، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ری بابیان این مطلب افزود: در جهت حفظ و صیانت از سلامت عمومی جامعه  میز خدمت سلامت   تحت نظارت  مسئول کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری در مواردی شامل،روانشناس، پزشک عمومی و پزشک طب سنتی، مشاوره تخصصی دیابت، انجام فشار خون  و تست قند،مشاوره خانواده و بهداشت عمومی  به عموم مردم میهن اسلام حاضر در محل به  ارائه خدمت  پرداخت .

وی افزود: محل این میز خدمت در مسیر  تردد  زائران و مردم عادی در شهرری  بوده و در مدت اجرا به تعداد قابل توجهی از حاضران ارائه خدمت شد.

لازم به ذکر است این میز خدمت در مسجد خاتم انبیا علیه السلام شهرری  برگزار شد و به مدت سه ساعت به مراجعه کنندگان ارائه خدمت انجام شد.

بنابرگزارش،جلسه هماهنگی مدیران دفتر خدمت رضوی و رئیس بیمارستان  امام خمینی(ره) فیروزکوه برگزار شد.

در این جلسه که به جهت هماهنگی های لازم در خصوص انعقاد قرارداد همکاری فی مابین در خدمت رسانی به هموطنان و همشهریان فیروزکوهی در قالب وظایف و خدمات کانون بهداشت و درمان و سلامت دفتر خدمات رضوی  برگزار شد، طرفین و حاضرین در جلسه در مورد طرح های خدماتی و حمایتی دفتر خدمات رضوی در خصوص درمان و ویزیت رایگان پزشکان و متخصصان با همکاری بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه تبادل نظر کردند و به تفاهم رسیدند.

کرامت رضوی  ضامن  زندگی یک اعدامی شد

کانون حقوقی خدمت رضوی شهرستان ورامین با پیگیری پرونده یک جوان متهم به قتل، حکم قصاص را تغییر دادند.

با همت و پشتکار خادمیاران کانون حقوقی شهرستان ورامین و کارگروه صلح وسازش پرونده اعدام یک جوان متهم که طی روزهای آتی باید انجام می گرفت با رضایت شاکی بسته شد.

با تلاش خادمیاران، مدیر عامل شیر وارنا و  غلام عباسی از خیرین ورامین که نقش سازنده ای در این امر داشتند، شاکی بدون هیچ قید و شرطی در دفتر اسناد رسمی حاضر و رضایت مکتوب خود را اعلام کرد.

گفتنی است در سال جاری کانون حقوقی خدمت رضوی شهرستان ورامین در موارد متعددی موفق به کسب رضایت از شاکیان و آزادی تعدادی از زندانیان را رقم زده است.

منبع: شبستان

کد مطلب: 14759
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری