کرایه تاکسی در ورامین افزایش یافت
تاریخ انتشار : مرداد ۴, ۱۳۹۷ ۳:۵۲ ب.ظ
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین از افزایش 12.5 درصدی کرایه تاکسی های درون شهری و برون شهری این شهرستان خبر داد.
 کرایه تاکسی در ورامین افزایش یافت

به گزارش ندای وارنا،محمد مهمان نواز  گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ورامین و تأئید شورای حمل و نقل و ترافیک فرمانداری ورامین، افزایش کرایه تاکسی های درون شهری و برون شهری ورامین در ۳۵ خط ، از امروز ابلاغ و اجرایی شد.
وی افزود: بر اساس این مصوبه ، افزایش کرایه تاکسی های درون شهری ورامین در ۳۰ خط تاکسیرانی به طور میانگین ۱۲٫۵ درصد، در حدود یک هزار ریال نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
وی بیان کرد: افزایش کرایه تاکسی های برون شهری نیز به همین میزان ۱۲٫۵ درصد است که طی آن کرایه ورامین – به میدان شوش تهران از ۵۲ هزار ریال به ۶۰ هزار ریال ، ورامین به میدان افسریه تهران از ۵۰ هزار ریال به ۵۶ هزار ریال ، ورامین به مترو شهرری از ۴۸ هزار ریال به ۵۴ هزار ریال ، ورامین به قرچک از ۱۶ هزار ریال به ۱۸ هزار ریال و ورامین به پیشوا از ۱۵ هزار ریال به ۱۷ هزار ریال افزایش یافته است.
مهمان نواز گفت: این افزایش کرایه طی ابلاغیه ای به تمامی تاکسی داران اعلام شده و آنان موظفند که نرخ قیمت های جدید را در معرض دید مردم قرار دهند.
وی تعداد تاکسی های فعال درون شهری و برون شهری ورامین را یک هزار و ۶۰۰ دستگاه اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ورامین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه تاکسی های شهر را با شماره تلفن های ۱۳۷ و یا ۳۶۲۷۹۴۴۹ به بازرسین سازمان تاکسیرانی ورامین اطلاع دهند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است .

منبع : ایرنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 2439
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری