کرونا بانک صادرات شعبه مرکزی ورامین را تعطیل کرد
تاریخ انتشار : تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب.ظ
 
ابتلاء تمامی کارکنان بانک صادرات شعبه مرکزی ورامین به بیماری کرونا، این شعبه را تا پایان هفته تعطیل کرد.
 کرونا بانک صادرات شعبه مرکزی ورامین را تعطیل کرد

به گزارش ندای وارنا؛ مسئولان بانک صادرات شعبه مرکزی ورامین روز چهارشنبه با نصب پلاکاردی، از ابتلای تمامی کارکنان این شعبه به بیماری کرونا خبر داده و از مشتریان خواستند تا به منظور دریافت خدمات به دیگر شعب مراجعه کنند.

هر چند که پس از ساعتی، این پلاکارد از درب ورودی بانک واقع در خیابان مسجد جامع ورامین، جمع و به داخل منتقل شد ولی، این شعبه تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین با تأکید بر لزوم جدی گرفتن بیماری کرونا، از مردم خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از شیوع مجدد این بیماری جلوگیری کنند.

دکتر محمدرضا میرزاحسینیان اظهار کرد: مردم باید حضور در جامعه به ویژه ساعات اولیه صبح برای انجام امور اداری را مدیریت کرده و از حضور در مجامع عمومی پرهیز کنند چرا که این بیماری همچنان خطرناک بوده و از میزان شیوع آن کاسته نشده است.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری ویژه کرونا در شهرستان ورامین گفت: دومین مرحله از طرح غربالگری بیماری کرونا با پوشش ۹۸ درصدی جمعیت ورامین انجام شده ولی موفقیت در اجرای این طرح منوط به رعایت مسائل اجتماعی از سوی مردم است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

دکتر ویداسادات لاری با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسیده است گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

وی با اشاره به این که خوشبختانه تا کنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: تا کنون دو میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با اعلام این که استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 9719
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری