کرونا بانک مسکن پاکدشت را تعطیل کرد
تاریخ انتشار : تیر ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب.ظ
 
ابتلاء تمامی کارکنان بانک مسکن شعبه پاکدشت به بیماری کرونا، این بانک را تا روز ۳۰ تیرماه تعطیل کرد.
 کرونا بانک مسکن پاکدشت را تعطیل کرد

به گزارش ندای وارنا؛ مسئولان بانک مسکن شعبه پاکدشت با نصب پلاکاردی بر روی درب ورودی این شعبه از ابتلاء تمامی کارکنان آن به بیماری کرونا خبر داده و اعلام کردند که تا ۳۰ تیر قادر به ارائه خدمت به مشتریان نیستند.

با شیوع مجدد ویروس کرونا، زنگ خطر بار دیگر در شهرستان پاکدشت به صدا در آمده و مسئولان این شهرستان از مردم درخواست دارند تا ضمن رعایت مسائل بهداشتی، از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

فرماندار پاکدشت در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز پاکدشت در شرایط هشدار قرار گرفته و اگر مردم رعایت مسائل بهداشتی را نکنند، مجبوریم که محدودیت‌های بیشتری را اعمال کنیم.

هادی تمهیدی افزود: آمار مبتلایان به بیماری کرونا طی روزهای گذشته نگران کننده شده و مردم باید به هشدارهای مسوولان توجه کرده و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: برگزاری هر گونه مراسم عزاداری و شادی که منجر به تجمع مردم شود در شهرستان پاکدشت ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: تالارهای پذیرایی شهرستان پاکدشت تا اطلاع ثانونی تعطیل است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۳۲ هزار و ۸۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی بیان کرد: ۳۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر لاری با بیان اینکه تاکنون دو میلیون و ۹۸ هزار و ۹۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، تصریح رد: استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران(آمل)، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته وی، در استانهای کرمانشاه، آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموطنان عزیز شاهد روند نسبتا کاهشی در موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر هستیم.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 9773
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری