نصیری خبر داد:
کسب رتبه برتر طرح سپاس در استان تهران توسط بنیاد شهید قرچک
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۸ ق.ظ
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت: شهرستان قرچک در طرح سپاس از خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان رتبه برتر شهرستانهای استان تهران را کسب کرد .
 کسب رتبه برتر طرح سپاس در استان تهران توسط بنیاد شهید قرچک

نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به همراه منصور میرمرادی معاونت توسعه منابع انسانی بنیاد شهید کشور و امیراحمد اسکندری معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید طی بازدید از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک، اظهار داشت: ساختمان اداری بنیاد شهید قرچک در دومین سال تاسیس در این شهرستان موفق شد که ساختمان اداری خود را احداث و در آن مستقر شوند تا بتوانند خدمات مطلوب و ارزنده ای را به جامعه هدف ارایه نمایند .

وی در ادامه گزارشی از طرح سپاس در شهرستانهای استان تهران ارائه نمود و افزود: شهرستان قرچک در طرح سپاس و دیدار جهادی رتبه برتر شهرستانهای استان تهران را از آن خود کرد که این امر با زحمات و تلاش مسولین پرسنل بنیاد شهید شهرستان قرچک محقق شده است .

در ادامه این دیدار آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: با توجه به فرمایش مدیر کل محترم بنیاد شهید و اعلام معاونت تعاون بنیاد شهید شهرستان قرچک در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در طرح سپاس و دیدار جهادی شده است .

کادری افزود: این موفقیت را مرهون رهنمودهای امام جمعه محترم شهرستان قرچک و حمایت ها و پیگیری دلسوزانه فرماندار محترم و همراهی و همدلی مسئولین و زحمات شبانه روزی همکاران در بنیاد شهید شهرستان است .

آزمان کادری گفت: کسب رتبه برتر طرح سپاس شهرستانهای استان تهران متعلق به همه مسئولین شهرستان است که با حضور حداکثری خود در طرح سپاس از نظر کمی و کیفی در این طرح شرکت کردند و جا دارد از همه مسئولین تقدیر وتشکر کنم .

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک در پایان گفت: مسئولین شهرستان به دیدار خانوادهایی رفتند که عزیزان خود را فدای این نظام کردند تا جمهوری اسلامی ایران درآسایش وامنیت باشد و نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار خود را مرهون خانواده شهدا و جانبازان است

کد مطلب: 505
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری