رئیس جمعیت هلال احمر کشور :
کسری اقلام پایگاه امداد و نجات شهرستان پاکدشت تأمین می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب.ظ
 
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اهمیت پایگاه امداد و نجات شهرستان پاکدشت گفت: تمهیدات لازم برای تأمین اقلام کسری برای دپوی منطقه و کشور در پایگاه ثامن‌الحجج(ع) دیده شده است.
 کسری اقلام پایگاه امداد و نجات شهرستان پاکدشت تأمین می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  کریم همتی گفت‌:با اشاره به تأمین اقلام پایگاه‌های امداد و نجات استان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما، کشور حادثه‌خیزی است و هر زمان ممکن است با حوادثی چون سیل و زلزله و دیگر موارد روبه رو شویم، نیازمند  داشتن پایگاه‌های امداد و نجات با امکانات بروز هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیّت پایگاه‌های اقماری برای دپوی اقلام امدادی در مواقع بروز حادثه، برای حادثه‌دیدگان تهران، از ۶ پایگاه هلال احمر در استان تهران بازدید به عمل آمد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: وظیفه این ۶ پایگاه در اطراف تهران، دپوی اقلام امدادی و توزیع بین آسیب‌دیدگان است.

همتی همچنین تصریح کرد: بازدید از ۶ پایگاه اقماری با هدف بازبینی مجدد این پایگاه‌ها در صورت نیاز در حوادث و پیگیری مشکلات‌شان در حوزه حقوقی، دپوی اقلام امدادی، کارهای عمرانی با حضور فرمانداران شهرستان‌ها صورت گرفت.

وی افزود: گزارشی که در این بازدیدها آماده می‌شود برای اخذ اعتبارات در حوزه‌های عمرانی و خرید اقلام امدادی همچون پتو، چادر و دیگر موارد است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور سپس در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم در خصوص اهمیّت پایگاه ثامن‌الحجج(ع) شهرستان پاکدشت با توجه به جایگاه این پایگاه در محور امام رضا(ع) در موارد اضطراری گفت: هر ۶ پایگاه اقماری به دلیل موقعیت سوق‌الجیشی دارای اهمیت بالایی هستند، پایگاه‌های حسن‌آباد، رباط کریم و ثامن‌الحجج پاکدشت به دلیل قرار گرفتن در جاده مواصلاتی شاهراه‌های باز کشور از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

همتی خاطرنشان کرد: پایگاه ثامن‌الحجج(ع) پاکدشت یکی از بهترین پایگاه‌های مورد بازدید بود که با توجه به موقعیت فعلی تمهیداتی با فرماندار این شهرستان برای تأمین اقلام کسری برای دپوی منطقه و کشور دیده شده است.

کد مطلب: 8205
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری