مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:
کشاورزان استان تهران ۶۰ درصد از مطالباتشان را دریافت کرده اند
تاریخ انتشار : شهریور ۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴ ب.ظ
 
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: کشاورزان استان تهران ۶۰ درصد از مطالباتشان را دریافت کرده اند.
 کشاورزان استان تهران ۶۰ درصد از مطالباتشان را دریافت کرده اند

به گزارش ندای وارنا؛حسن بهنیا صبح شنبه در خصوص محصولات کشاورزی کشاورزان در سطح شهرستان های استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: : امسال ۱۶۰هزارتن گندم به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۰۰ تومان از گندم کاران استان تهران خریداری شده است.

بهنیا در ادامه افزود: سطح زیرکشت گندم در سال جاری ۳۸ هزار هکتار بود و از آنجایی که گندم یکی از اقتصادی ترین محصولات کشاورزی است باید تلاش را برای ترویج کشت این محصول اقتصادی در استان بیشتر و برای تحقق آن مسیر را تسهیل کنیم.

بهنیا با اشاره به کلزای خریداری شده از کشاورزان نیز گفت: سطح برداشت امسال کلزا در استان تهران ۱۶۰۰هکتار بوده است و کلزاکاران استان تهران ۱۶۰۰ تن از محصول خود را به قیمت هر کیلوگرم ۲۸۸۵ تومان به انبارهای مخصوص طرح خرید تضمینی کلزا تحویل داده اند.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا سطح زیرکشت کلزا را در سال زراعی ۹۷-۹۸ به ۱۰ هزارهکتار افزایش دهیم.

به گفته این مقام مسئول، مطالبات گندم کاران ۲۱۱ میلیارد تومان و مطالبات کلزاکاران ۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۶۰ درصد آن پرداخت شده است و روند پرداخت ادامه خواهد داشت.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3241
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری