فرماندار قرچک:
کشتی‌گیران نونهال فرنگی‌کار طلایه‌داران آینده کشور هستند
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۶ ۲:۴۱ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: کشتی‌گیران نونهال فرنگی‌کار سفیران سلامت و طلایه‌داران آینده کشور هستند.
 کشتی‌گیران نونهال فرنگی‌کار طلایه‌داران آینده کشور هستند

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز به همراه چند تن از رؤسای ادارات بر سر تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در شهرستان قرچک حضور پیدا کرد و از نزدیک در روند اقدامات انجام‌شده قرار گرفت.

مسعود مرسل‌پور در محل تمرینات تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی اظهار داشت: باید همه امکانات رفاهی شهرستان قرچک در خدمت این نونهالان قرار گیرد تا با خاطراتی خوب از این شهرستان داشته باشند.

وی گفت: کشتی‌گیران نونهال فرنگی‌کار در قرچک سفیران سلامت، قهرمانان و طلایه‌داران آینده کشور هستند که در آینده نه‌چندان دور مردم ایران به این نونهالان افتخار خواهند کرد.

فرماندار شهرستان قرچک خطاب به نونهالان افزود: آینده شما از همین مکان‌ها ساخته می‌شود؛ پس از لحظات آن استفاده لازم و کافی را ببرید و سختی‌ها و دشواری‌ها را تحمل کنید که سکوهای قهرمانی ایران، آسیا و جهان منتظر حضور پرشور شماست.

مرسل‌پور ادامه داد: شما نونهالان در رشته‌ای فعالیت می‌کنید که انتظار مردم ایران از دلیرمردان این رشته بسیار سخت ورزشی، مدال باارزش طلاست؛ پس سعی کنید سختی‌ها را به جان بخرید تا در میادین بین‌المللی افتخار این ملت باشید و سرود جمهوری اسلامی ایران را به صدا در آورید.

همچنین در این بازدید عبدالکریم کاکاحاجی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از حضور مسؤولان شهرستان قرچک و از رسم میهمان‌نوازی این مردم به‌خصوص مدیریت مجموعه ورزشی ملاآقایی تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: 2396
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری