فرمانده انتظامی استان:
کشف انبار نوشیدنی احتکار شده در پاکدشت
تاریخ انتشار : تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی استان از کشف انبار 16 میلیارد ریالی انواع نوشیدنی احتکار شده در پاکدشت خبر داد .
 کشف انبار نوشیدنی احتکار شده در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ سردار “کیومرث عزیزی” در تشریح این خبر، گفت: در راستاي طرح برخورد با قاچاق و احتکار کالا، در پی کسب خبری مبنی احتکار کالاهای خوراکی در یکی از انبارهای شهرستان پاکدشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، انبار کالای احتکار شده در جاده جمال آباد “پاکدشت” شناسايي شد، گفت: کارآگاهان با همکاری مسئولان تعزیرات حکومتی و نماينده اداره صنعت معدن و تجارت در بازرسی از محل دپوی کالا، که در ۲ سوله بزرگ نگهداری شده بود بیش از ۹۴ هزار و ۷۱۴ بطری انواع نوشیدنی با برند معروف کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامثی، ارزش ریالی کشفیات کالاهای احتکار شده را برابر نظر کارشناسان معادل ۱۶ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: برابر نظر قاضی تعزیرات حکومتی، احتکار کالا محرز و پس از پلمب انبار، متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و احتکار کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم، افزود: احتکار و قاچاق کالا پدیده شومی است که به اقتصاد کشور ضربه شده و موجب افزایش بیکاری و اخلال در اقتصاد کشور می شود.

کد مطلب: 9734
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری