کشف و شناسایی ۶۲۴۹ انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری
تاریخ انتشار : مهر ۴, ۱۴۰۲ ۷:۵۷ ب.ظ
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران از کشف و شناسایی 6249 انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری طی شش ماه نخست امسال خبر داد.
 کشف و شناسایی ۶۲۴۹ انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری

به گزارش ندای وارنا؛ حسن حقیقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران با بیان اینکه یکی از معضلات شهرستان ری در حوزه آب آشامیدنی، انشعابات غیرمجاز است، اظهار کرد: با شناسایی ۶۲۴۹ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی طی شش ماه نخست امسال از هدرروی آب شرب در محدوده خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب شهرری جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت شده است، گفت: مصرف آب شرب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب‌ها منجر به اختلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی‌رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه تعداد ۶۲۴۹ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلفات انشعابی در این محدوده شناسایی شده است که از این تعداد، ۱۹۶۱ انشعاب قطع و جمع‌آوری و ۲۸۰ رشته نیز به مجاز تبدیل شده و تعداد ۲۶۶۱ انشعاب غیر مجاز اصلاح شده است.

حقیقی از مردم شهرری خواست هرگونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز را با شماره تماس ۱۲۲، به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

به گزارش فارس، آبفای منطقه ۶ تهران در شش منطقه شهرداری تهران، پنج شهر و ۷۳ روستای جنوب تهران خدمات رسانی می کند.

کد مطلب: 14233
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری