سرهنگ طرهانی خبرداد:
کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه باند سارقان
تاریخ انتشار : مرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۸:۱۸ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
 کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت منزل در محدوده ری رسیدگی به این موضوع سریعاً در دستور کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان با تخریب قفل‌های درب ورودی وارد ساختمان شده و سپس با شیوه و شگرد مجرمانه صاحب خانه را بیهوش کرده و در نهایت با بستن دست و پای او از داخل منزل وی اموالی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به سرقت برده اند.

سرهنگ طرهانی گفت: عوامل کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با انجام تاکتیک‌های عملیاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی به دست آوردند سرقت‌ها توسط ۴ سارق انجام شده است

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت و مخفیگاه هر چهار سارق در محدوده ری شناسایی شد افزود: پس از هماهنگی‌های لازم تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق به دستگیری هر چهار متهم در مخفیگاهشان شدند

وی افزود: در بازدید از مخفیگاه سارقان کلیه اموال مسروقه به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان ۳۰ الی ۳۶ ساله که پس از انتقال به کلانتری به بزه انتصابی معترف شدند گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۱۰ فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر معترف شدند و برای کشف سایر جرایم ارتکابی با دستور قضائی در اختیار مأموران این فرماندهی قرار دارند.

کد مطلب: 13803
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری