کشف ۲۵ فقره سرقت در ورامین
تاریخ انتشار : بهمن ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۰ ق.ظ
 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری باند سارقان منزل و کشف ۲۵ فقره سرقت در شهرستان ورامین خبر داد.
 کشف ۲۵ فقره سرقت در ورامین

به گزارش ندای وارنا

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در تشریح اجرای مرحله دیگری از مصوبات قرارگاه مبارزه با سرقت، گفت: این اقدام ضربتی پلیس با محوریت پی گیری سرقت های منزل در شهرستان ورامین، در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پس از تجزیه، تحلیل و جمع بندی پرونده ها و با بررسی دقیق شیوه سرقت و تطبیق آن با موارد مشابه به فعالیت یک باند سرقت پی بردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هر دو عضو این باند که از متهمان سابقه دار هستند با تلاش ماموران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی عملیات دستگیری آنان انجام شد.

ناظری ادامه داد: متهمان که در مقابل شواهد و ادله پلیس قرار گرفته بودند، ضمن اعتراف به جرم خود از ۲۵ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ورامین پرده برداشتند.

ناظری در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: متهمان پس از شناسایی منازل خالی از سکنه و فاقد تجهیزات حفاظتی در طول ساعات شب وارد منازل شده و اقدام به سرقت وسایل با ارزش می کردند.

وی بیان داشت: در ادامه تحقیقات متهمان اعتراف کرده که اموال مسروقه را به یک تبعه بیگانه فروخته که در این ارتباط این مالخر با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و پس از تحقیقات به بزه ارتکابی معترف شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران به شهروندان توصیه کرد: با نصب حفاظ مناسب پشت پنجره و درب های ورودی، استفاده از قفل هایی با توپی و مغزی مسطح و نگه نداشتن اشیای قیمتی و اسناد بهادار در منزل و سپردن به صندوق امانات بانک، سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

کد مطلب: 936
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری