فرماندار پیشوا:
کشور در جنگ تمام‌عیار اقتصادی و رسانه‌ای است/ ملت ایران عاملان و حامیان عملیات تروریستی در اهواز را گوشمالی می دهند
تاریخ انتشار : مهر ۷, ۱۳۹۷ ۶:۲۸ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: کشور در شرایط جنگی قرار دارد البته جنگی که با سلاح و مهمات نیست بلکه یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی و رسانه‌ای است.
 کشور در جنگ تمام‌عیار اقتصادی و رسانه‌ای است/ ملت ایران عاملان و حامیان عملیات تروریستی در اهواز را گوشمالی می دهند

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: از همه‌کسانی که در خصوص برگزاری شایسته مراسم دهه اول محرم زحمات زیادی را کشیدند به‌خصوص دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و فرهنگی شهرستان قدردانی می‌کنم که تلاش نمودند تا آبرو و حیثیت شهرستان مقدس پیشوا به نحو احسن حفظ شود.

وی با تشکر از زحمات همه مسئولانی که از ابتدای تشکیل شهرستان پیشوا تا به امروز تلاش کردند، اظهار کرد: بسترهای خدمت‌رسانی در شهرستان به‌خوبی مهیا شده هرچند که در بخشی حوزه‌ها، مشکلات و کمبودهایی نیز وجود دارد که به همت اعضای شورای اداری و همه مسؤولان شهرستان تلاش می‌شود تا با همپوشانی و برطرف نمودن ضعف‌ها و خلأهای موجود، خدمات خوبی به مردم ارائه گردد.

ملت ایران عملیات تروریستی در اهواز را بی پاسخ نمی‌گذارند

عباسی با محکوم کردن عملیات تروریستی در اهواز، اظهار کرد: فرزندان غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخ این اقدام مزدورانه را به‌خوبی داده و کسانی را که مرتکب این عمل ددمنشانه شدند و همچنین حامیان و مدافعان مالی و معنوی آنان را گوشمالی خواهند داد.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: دست عنایت الهی از آستین فرزندان این ملت بیرون آمده و در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب، بر همه‌کسانی که علیه امنیت و اقتدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی توطئه کرده‌اند سیلی محکمی زده است و این بار نیز به همت ملت آگاه و غیور ایران اسلامی، این عمل وقیحانه دشمن بی‌پاسخ نخواهد ماند.

عباسی مسؤولیت در نظام اسلامی را امانت الهی دانست و اظهار کرد: بنا بر روایات، رجوع مردم به مسؤولان از نعمت‌های الهی برای مسئولان به شمار می‌رود که با تلاش، کوشش و قدرشناسی باید تلاش کنیم که این نعمت از ما مسؤولان روی‌گردان نشود.

وی افزود: مسؤولیت در شهرستانی چون پیشوا که مردم آن حق وافری به گردن انقلاب و نظام‌دارند، وظیفه مدیران را مضاعف و دوچندان می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان پیشوا بابیان اینکه شرایط و حساسیت امروز کشور متفاوت از گذشته است، ادامه داد:  کشور در شرایط جنگی قرار دارد البته جنگی که با سلاح و مهمات نیست بلکه یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی و رسانه‌ای است؛ به‌طور حتم مقابله در این جنگ الزامات و تمهیدات خاص خود و ابتکارات، نوآوری‌ها و خلاقیت‌های متنوع و متفاوت از گذشته را می‌طلبد.

عباسی گفت: شرایط امروز کشور متفاوت از گذشته است بنابراین برنامه‌ها و تصمیمات اتخاذی برای سال جاری و سال‌های پیش رو باید متفاوت و با ابتکار عمل، خلاقیت و نوآوری و قوی از گذشته به اجرا درآیند.

منبع:پیشوا

انتهای پیام/

کد مطلب: 4112
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری