شهردار قرچک:
کلنگ آرامستان قرچک در هفته دولت زده می شود/لزوم حمایت از فوتسال
تاریخ انتشار : مرداد ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۵۱ ب.ظ
 
شهردار قرچک اعتبار پروژه های افتتاحی این شهر در هفته دولت را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: کلنگ آرامستان قرچک در هفته دولت به زمین زده می شود.
 کلنگ آرامستان قرچک در هفته دولت زده می شود/لزوم حمایت از فوتسال

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف بعد از ظهر پنج شنبه در خصوص برنامه های هفته دولت قرچک در جمع خبرنگاران گفت: در هفته دولت افتتاح زمین چمن مصنوعی و پیست اسکیت مجهز را خواهیم داشت.

وی در خصوص تعداد زمین چمن مصنوعی در قرچک و اعتبار آن ها نیز گفت: درحال حاصر ۳ زمین چمن در حال استفاده داریم و ۲ زمین چمن هم در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید، که یکی در پارک پانزده خرداد و دیگری در شهرک گلها افتتاح می شود.

خرمی شریف گفت: هر زمین چمن مصنوعی حدودا ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار قرچک گفت: اعتبار تمام پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت پروژه یک میلیارد تومان است.

وی همچنین از کلنگ زنی آرامستان قرچک در هفته دولت خبر داد و اذعان داشت: این آرامستان خواسته شهروندان بوده است، که مصوبه آخرین سفر  استاندار تهران به قرچک است، زمین این آرامستان هفته گذشته از اراضی منابع طبیعی تحویل گرفته شد.

شهردار قرچک در خصوص محل آرامستان قرچک گفت:  این آرامستان در جنوبی ترین نقطه شهرستان و بعد از روستای محمد آباد قرار دارد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص حمایت از تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: فوتسال قرچک یک برندی است که شهرستان قرچک را در کل کشور نشانه دار کرده است.

خرمی شریف گفت: در حال حاضرتیم مقاومت تنها تیم لیگ برتری شهرستان قرچک است، ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم کمک مالی و معنوی به این تیم داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص پرداخت ها به تیم مقاومت گفت: قسمتی از مصوبه ای که برای فوتسال تصویب شده است پرداخت شده است و مابقی تعهد شهرداری نیز پرداخت می شود و در صورت مساعد بودن وضعیت مالی شهرداری کمک بیشتر انجام می شود

کد مطلب: 3067
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری