مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:
کلنگ آموزشگاه شش کلاسه خیرساز شهید شفیعی در قرچک به زمین زده شد
تاریخ انتشار : تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب.ظ
 
مراسم کلنگ زنی آموزشگاه ۶ کلاسه خیرساز شهید امیر شفیعی روستای امین آباد شهرستان قرچک با حضور صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه، خیر نیک اندیش رضایی مدیرعامل بانک انصار و دیگر مسوولین برگزار شد.
 کلنگ آموزشگاه شش کلاسه خیرساز شهید شفیعی در قرچک به زمین زده شد

به گزارش ندای وارنا؛ غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این مراسم،  اظهار کرد: بزرگ بودن و خیرخواه بودن قلبی پاک و درونی خالی از بدی می خواهد، اگر بخواهیم خوشبخت باشیم خوشبختی زمانی است که اگر نامی از انسان برده می شود از ما به نیکی و خوبی یاد کنند و اگر بخواهیم خوشبختی را حس کنیم باید وقتی درکنار دیگران زندگی می کنیم آنها از اینکه ما در کنارشان هستیم احساس آرامش کنند.

وی افزود: از خداوند می خواهیم همانطور که لذت انسان خوب بودن را به خیران نیک اندیش چشانده است به ما نیز این لذت را بچشاند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: اگر قرار است پویش آجر به آجر در کشور صورت گیرد ما نیز می توانیم در این پویش شرکت کنیم، یقین بدانیم که خدا نیز ما را کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص)آمده است که اگر می خواهید بعد از حیاتتان کاری را انجام دهید که سودش را مردم ببرند آن صدقه جاریه است، کاری را انجام دهید که مردم تا سال ها از آن استفاده ببرند.

بختیاری خاطرشان کرد : کسانی که نیت خیر دارند و مدرسه می سازند قطعا اهمیت دادن به آموزش و پرورش را احساس کرده اند و می خواهند چرخ آموزش و پرورش، سیاست و اقتصاد کشور بچرخد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری رهبری، گفت: از پدیده های مبارک در انقلاب اسلامی نهضت مدرسه سازی است اینکه خود مردم حس کرده اند که نیاز است در مناطق محروم مدرسه ساخته شود و این نیاز در همه وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: خیرین مدرسه ساز پنجره های امید را در جامعه باز می کنند، قطعا دانش آموزی که در یک مدرسه خیرساز درس می خواند آن هم در روستای  امین آباد که سالیان سال است که مدرسه ای ساخته نشده  و دانش آموزان مستعد آن که یادآور شهید ستاری ها هستند حتما نیازمند مدرسه هستند که لیاقت آنها است که درس بخوانند و از مدرسه خوب بهره ببرند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان قرچک ۵۳ هزار دانش آموز دارد و یکی از پر تراکم ترین شهرستانهای استان تهران در حوزه دانش آموزی است.

بختیاری بیان داشت: اوضاع تحریم نگاه به حل مسئله را تغییر داد اینکه با همکاران خودمان صحبت کردیم و گفتیم اگر منتظر بودجه ای استانی و ملی باشیم و مدرسه سازی کنیم قطعا به آن اهداف مهم در این راستا نخواهیم رسید که تصمیم گرفتیم باید ورود خیرین را به شهرستان ایجاد کنیم که این اتفاق هم افتاد.

وی تصریح کرد: تاکنون سه مدرسه به چرخه آموزشی اضافه شده و ۱۰ مدرسه مورد تعمیر، تجهیز و توسعه یافته است همچنین ۱۷ مدرسه در حوزه سیستم گرمایشی استاندارد سازی شده است.

این مسوول گفت: مدرسه خیرساز منجانی که تفاهم نامه آن امضا شده و نقشه های ساختمانی آن آماده است و در انتهای خیابان محمد آباد قرار دارد که در ماه آینده مراسم کلنگ زنی آن برگزار خواهد شد.

بختیاری تاکید کرد: همه این ها مرهون زحمات تمام همکاران عزیزمان در آموزش و پرورش شهرستان قرچک و خیرین نیک اندیش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان اظهار داشت: همان طور که نهضت مدرسه سازی در شهرستان قرچک از قبل شروع شده همچنان  این نهضت ادامه خواهد داشت چون لیاقت دانش آموزان مستعد شهرستان بیش از این است.

کد مطلب: 9749
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری