مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین:
کلیه رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس از یارانه ۵۰ درصدی پرداخت حق بیمه برخوردار می‌شوند
تاریخ انتشار : شهریور ۱۱, ۱۳۹۷ ۸:۲۴ ب.ظ
 
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین گفت: کلیه رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس از مزایای پرداخت حق بیمه تأمین به‌صورت 50 درصد برخوردار شوند.
 کلیه رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس از یارانه ۵۰ درصدی پرداخت حق بیمه برخوردار می‌شوند

به گزارش ندای وارنا؛حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین با تشکر از عملکرد اتحادیه‌های اتوبوس‌رانی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیکری اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور کلیه رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس تحت نظارت سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین می‌توانند با مراجعه با سازمان و نسبت به ثبت‌نام و برخورداری از یارانه دولتی در پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی خود اقدام نما‌یند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین گفت: کلیه رانندگان باید هر چه زودتر در جهت تکمیل فرم ثبت‌نام خود در سایت تأمین اجتماعی اقدام نمایند تا هرچه زودتر از مزایای این طرح برخوردار شوند.

خوانساریان افزود: بر اساس این طرح رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه از طریق خود راننده و ۵۰ درصد حق بیمه از طریق دولت و به‌صورت یارانه‌ای به بخش خصوصی حمل‌ونقل شهری تعلق می‌گیرد.

وی بیان داشت: با اجرایی شدن این طرح ۱۳۴۰ نفر از افرادی که در ناوگان حمل نقل عمومی هستند از بیمه یارانه‌ای برخوردار خواهند شد.

وی در پایان گفت: این طرح ازنظر مالی نیز کمک شایانی به رانندگان حمل‌ونقل عمومی می‌کنند و سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین به جد پیگیر این طرح خواهد بود تا ازحق قانونی خود استفاده لازم و کافی را ببرند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3438
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری