معاون استاندار تهران:
کمک به مددجویان بهزیستی سخت‌ترین و شیرین‌ترین شغل است
تاریخ انتشار : تیر ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ب.ظ
 
معاون استاندار تهران گفت: کار در بهزیستی مقدس و کمک به مددجویان بهزیستی سخت‌ترین و شیرین‌ترین شغل است.
 کمک به مددجویان بهزیستی سخت‌ترین و شیرین‌ترین شغل است

به گزارش ندای وارنا، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری با همراهی امین بابایی مشاور فرماندار و مدیر روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری با حضور در جمع کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ری در جمع روسای مراکز زیر مجموعه این اداره، اظهار داشت: کار در بهزیستی از این جهت مقدس است که خدمت به هم‌نوع و افرادی است که محتاج مسلم و ناتوان و از قشر پایین دست جامعه می‌باشند.

وی گفت: لطف و عنایت الهی شامل حال کسانی است که به مددجویان بهزیستی کمک می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه حس رافت و عطوفت در بین شاغلان و مددکاران در سازمان بهزیستی ملموس و محسوس است، اضافه کرد: مددکاران بهزیستی با این حس زیبا و مادرانه کمک می‌کنند به کسانی که هیچ‌کس را در این عالم به‌جز خدای متعال ندارند.

وی بیان داشت: تقسیم شادی بین خود و خانواده خود با این‌گونه افراد نیازمند به محبت و عطوفت کار بسیار بزرگ و پسندیده ای است که از منظر الهی پوشیده نخواهد ماند و دارای پاداش والایی خواهد بود.

معاون استاندار تهران گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به حفظ کرامت انسانی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، مراقبت و مواظبت و نیز مسئولیت پذیری افراد جامعه از قبیل آسیب دیدگان روانی و اجتماعی دارد

کد مطلب: 668
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری