معاون استاندار تهران:
کوتاهی و اغماض نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا پذیرفتنی نیست
تاریخ انتشار : مرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۸:۰۸ ب.ظ
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران باتاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در مراحل اولیه ساخت، گفت: کوتاهی و اغماض نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا پذیرفتنی نیست.
 کوتاهی و اغماض نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا پذیرفتنی نیست

به گزارش ندای وارنا؛ میرمحمد غراوی سه شنبه در هفتاد و پنجمین جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و زمین خواری ویژه پیشوا که با حضور تاجیک نوری فرماندار، محمدی شهردار و بخشداران پیشوا و شهردار جلیل آباد برگزار شد، با تاکید بر دقت نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه جهاد کشاورزی در زمینه پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز اظهار داشت: در مورد هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، دستگاه‌های متولی با همکاری مراجع قضائی در مراحل آغازین عملیات ساختمانی نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت اقدام جدی کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران اجرای دقیق موضوع مهم مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری در پیشوا را ضروری دانست و افزود: نسبت به موضوع تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز بسیار حساس هستیم و به مدیران متولی در شهرستان تاکید می‌کنم که هرگونه کوتاهی و اغماض در برخورد سریع و به موقع با این پدیده پذیرفتنی نیست.

گفتنی است در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد از کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز توسط دستگاه های متولی امر؛ اقدامات و فعالیت‌های مواجه با تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: 13796
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری