کودکان کار امروز، هنرمندان فردا
تاریخ انتشار : تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب.ظ
 
نخستین جشنواره نقاشی کودکان کار ۱۲ تیرماه (با حضور کودکان کوره های آجرپزی ) با عنوان دستم را نگیر به مدیریت و دبیری سینا نورائی در شهرستان قرچک برگزار شد .
 کودکان کار امروز، هنرمندان فردا

به گزارش ندای وارنا؛این جشنواره که به نوعی اولین جشنواره نقاشی کودکان کار با شرکت کودکان کوره های آجر پزی به حساب می آید ، در روز ولادت امام رضا (ع) برگزار شد.

در این جشنواره (که با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی صورت گرفت) ، ۶۰ کودک در سنین مختلف شرکت کرده و آثار خود را با موضوع های (بهشت من و آزاد)  با تکنیک های  آبرنگ، مداد شمعی و ماژیک ، به تصویر درآوردند.

که پس از اتمام رقابت کودکان در این جشنواره ، بهترین آثار، انتخاب و جوایز به نفرات برتر اهدا شد.

از جمله مجموعه هایی که نورائی را در برگزاری این جشنواره همراهی کردند می توان به اورژانس اجتماعی اراده بهزیستی شهرستان قرچک و مجتمع خدماتی بهزیستی طلوع سبز اشاره کرد.

شایان ذکر است آثار هنرمندانه این کودکان، نیمه دوم مرداد ماه در قابل یک نمایشگاه نقاشی سه روزه ، در نگارخانه هنرهای تجسمی کهفی در معرض دید هنرمندان و بازدیدگنندگان خواهدبود.

نورائی (سرمایه گذار و دبیر جشنواره) که خود کارگردان تئاتر و مدرس گرافیک در دانشگاه می باشد، بر آن است تا پس از برگزاری این گالری ، منتخبی از آثار این هنرمندان کوچک را جهت برگزاری نمایشگاه برون مرزی انتخاب و در خارج از کشور نیز به نمایش بگذارد.

فففففففففففف

1

2

 

3

کد مطلب: 9418
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری