گردهمایی تخصصی متولیان حوزه تربیت بدنی و سلامت مناطق ۲۱گانه در پاکدشت
تاریخ انتشار : دی ۱۲, ۱۴۰۲ ۷:۰۶ ب.ظ
 
امیدی قنبری با اعلام این خبر گفت: این نشست به میزبانی شهرستان پاکدشت با هدف بررسی چالش‌ها و مسائل جاری در دو حوزه تربیت بدنی و سلامت برگزار و کارشناسان مربوط به هر حوزه در ابتدای نشست گزارش عملکرد منطقه خود را ارائه کردند و نقطه نظرات همه حاضرین مطرح شد.
 گردهمایی تخصصی متولیان حوزه تربیت بدنی و سلامت مناطق ۲۱گانه در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ رضا امیدی قنبری با اعلام این خبر گفت: این نشست به میزبانی شهرستان پاکدشت با هدف بررسی چالش‌ها و مسائل جاری در دو حوزه تربیت بدنی و سلامت برگزار و کارشناسان مربوط به هر حوزه در ابتدای نشست گزارش عملکرد منطقه خود را ارائه کردند و نقطه نظرات همه حاضرین مطرح شد.

وی افزود: در راستای حل چالش‌های کاری در حوزه تربیت بدنی به طرح‌های وزارتی از جمله طرح شهید سلیمانی، شهید خرازی، شهید طوقانی و نحوه ساماندهی معلمان تربیت بدنی در مدارس اشاره شد.

همچنین در حوزه سلامت پیرامون دستورالعمل پایگاه‌های تغذيه سالم، اجرای طرح‌های ملی شهید مرادی و ایران سرسبز، وارنیش فلوراید تراپی، دادرس و طرح پایش کمبود ید بحث شد و نحوه تعامل با سایر ادارات و شرکای سلامت در شهرستان از جمله شبکه بهداشت و جمعیت هلال‌احمر تبیین شد.

لازم به ذكر است؛ نشست تخصصی تربیت بدنی و سلامت بصورت فصلی برگزار می‌شود و ضمن بررسی چالش‌ها، ارائه طریق در زمینه‌های مطرح شده صورت می‌گیرد.

همچنین در خلال ارائه گزارش عملکرد مناطق به پرسش‌ها و ابهامات موردنظر، پاسخ مناسب و راهکار عملی ارائه شد.

کد مطلب: 15190
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری