به مناسبت ماه مبارک رمضان؛
گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قرچک برگزار شد
تاریخ انتشار : خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۳۸ ب.ظ
 
به مناسبت ماه مبارک رمضان گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور نمایندگان و اعضای این ستاد در سطح شهرستان قرچک برگزار شد.
 گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قرچک برگزار شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، گشت بازرسی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان قرچک با حضور نماینده فرماندار، نماینده وزارت اطلاعات، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک در خصوص گشتهای مشترک قاچاق کالا و ارز در این شهرستان اظهارداشت: در سال ۹۵ در قرچک حدود ۱۰۰ گشت بازرسی مشترک صورت گرفته است که  با متخلفان برخورد شد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: بیشتر گشت های مشترک قاچاق کالا و ارز شهرستان در حوزه کالاهای مصرفی شهروندان بوده و در این خصوص از سال گذشته تا به حال اقدامات لازم انجام و آموزشهای لازم به فروشندگان داده شده است.

جعفری بیان کرد: گشتهای مشترک ستاد مبارزه با قاچاق با کالا و ارز شهرستان برای دفاع و حفظ حقوق شهروندان  و کنترل ورود کالا های قاچاق و کمک شایان به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در راستای منویات رهبری است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک اظهار داشت: در بازرسی های اخیر که در سال ۹۶ تا به امروز انجام شد به تعدادی از فروشندگان اخطار کتبی صادر شد و برای تعدادی فروشنده متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

کد مطلب: 1700
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری