مهندس محمد جواد شهنازی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پارس گوگرد مایع کیمیا :
گوگرد مایع محصولی منحصربه فرد که منجر به نجات افراد مبتلا به ویروس کوئید ۱۹خواهد شد
تاریخ انتشار : شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ق.ظ
 
به گزارش ندای وارنا؛  مقدمه: مهندس شهنازی طی سالهای اخیر در گزار شها و گفتگوهای متعدد با رسانه های مکتوب و مجازی به تشریح موفقیتهایی که در عرصه تولید گوگرد مایع داشته مطالب متنوع و علمی در خور توجهی ارائه نموده است . ( این مخترع توانسته از گوگرد اسید امینه هایی را استحصال کند که […]
 گوگرد مایع محصولی منحصربه فرد که منجر به نجات افراد مبتلا به ویروس کوئید ۱۹خواهد شد

به گزارش ندای وارنا؛ 

مقدمه:

مهندس شهنازی طی سالهای اخیر در گزار شها و گفتگوهای متعدد با رسانه های مکتوب و مجازی به تشریح موفقیتهایی که در عرصه تولید گوگرد مایع داشته مطالب متنوع و علمی در خور توجهی ارائه نموده است . ( این مخترع توانسته از گوگرد اسید امینه هایی را استحصال کند که در درمان کرنا بسیار موثر است بگونه ای که عفونتهای حنجره  و دستگاه تنفسی را هدف قرار می‌دهد و پاکسازی می نماید)

مهندس شهنازی طی آثار نوشتاری و مصاحبه هایی که با رسانه ها داشت عنوان نمود : قبل از هر چیزی باید این نکته را متذکر شوم که بنده پزشک نبوده  و ادعایی در عرصه پژوهش و  تفحص در علوم درمانی ندارم ولی مصرانه تاکنون عنوان نمودم که اگر با این نوع گوگرد مایع (کاملا اورگانیک و عاری از هرگونه ماده اسیدزا )تولیدی این شرکت (پارس گوگرد مایع کیمیا )دستگاه تنفسی بیماران حاد مبتلا به کرونا و کوئید ۱۹شستشو صورت پذیرد  به جد می توان گفت که مانع از پیشرفت این بیماری در انسان خواهد شد و در نهایت منجر به نجات افراد مبتلا به ویروس کوئید ۱۹خواهد شد .

وی در طول این گزارشات  با ارائه سرفصلی از مصاحبه های اختصاصی در سال ۱۳۹۲شنبه ۸آذرماه (خبرگزاری مهر)مبتنی بر اختراع گوگرد و چهارمین اختراع مهم در علوم شیمی که از سال ۱۳۷۲با تحقیق و تحصیل در این زمینه صورت گرفت و نتیجه تحقیقات و پژوهش های وی در همان سال نخست( ۱۳۷۲تا ۱۳۷۴)نمونه آزمایشگاهی مهیا و به منابع تحقیقاتی و دانشگاهی معتبر در جهان ارائه گردید که به راستی باید گفت تاکنون هیچ مانعی نتوانسته خللی در پیشرفت تحقیقات و فعالیتهای علمی و تجربی ایشان واردنماید.

در ادامه شرح مصاحبه و گفتگویی از نظر گرامی خوانندگان خواهد گذشت که در آن پای صحبتهای این پژوهشگر توانمند نشسته و شنیدیم از  آن چه که وی در این سالها برای آن کوشیده است .

مهندس محمد جواد شهنازی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پارس گوگرد مایع کیمیا  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی هفته نامه عصر انقلابی اظهار داشت : شرکت پارس گوگرد مایع کیمیا،شرکتی پیشگام در عرصه تولید محصولات بهداشتی و نهاده های کشاورزی است .

وی در ادامه اظهار گفت :نکته قابل توجه این که گوگرد مایع برای اولین مرتبه در سال ۱۳۷۴بدست بنده به عنوان پژوهشگر توانمند ایرانی تولید گردید.

شهنازی در توضیحات تکمیلی تر افزود: گفتنی است گوگرد مایع نوعی از تولیدات  این شرکت می باشد که عاری از بوی نامطبوع با PH،متعادل تولید می نماید که در حین حال می تواند مانع از گسترش بسیاری از ویروسها به خصوص کرونا شود و در نهایت در درمان و نجات مبتلایان به این نوع خاص از بیماری بسیار موثر می باشد.

شهنازی در ادامه تاکید داشت : همزمان با ورود ویروس منحوس کرونا آزمایشات متعددی را در جلوگیری از پیشرفت این بیماری  صورت دادم که ماحصل آن نمونه هایی از گوگرد مایع بهداشتی است که دوستان با همیاری اساتید محترم دانشگاهی از جمله  دکتر امینی به مراکز تحقیقاتی که بر روی ویروس و کوئید ۱۹ارائه داده و در حال بررسی و پژوهش می باشد.گوگرد مایع محصولی منحصر به فرد در جهت تقویت محصولات کشاورزی به ویژه از بین برنده قارچ ها و سفیدکها و درمان کننده بخش عمده ای از بیماری های پوستی و دراماسیسها و همچنین موثر در پاکسازی عمده ای از ویروسها می باشد .

در ادامه وی اظهار داشت : طی آثار نوشتاری و مصاحبه هایی که با رسانه ها داشتم متذکر شدم که بنده پزشک نبوده  و ادعایی در عرصه پژوهش و  تفحص در علوم درمانی ندارم ولی مصرانه تاکنون عنوان نمودم که اگر با این نوع گوگرد مایع (کاملا اورگانیک و عاری از هرگونه ماده اسیدزا )تولیدی این شرکت (پارس گوگرد مایع کیمیا )دستگاه تنفسی بیماران حاد مبتلا به کرونا و کوئید ۱۹شستشو صورت پذیرد  به جد می توان گفت که مانع از پیشرفت این بیماری در انسان خواهد شد و در نهایت منجر به نجات افراد مبتلا به ویروس کوئید ۱۹خواهد شد .

مهندس شهنازی در قسمت دیگری از این گفتگو عنوان نمود: اینجانب طی هماهنگی های صورت گرفته توسط دکتر امینی استادیار دانشگاه و رایزن فرهنگی و بسیاری از اساتید و متخصصین تاکنون در راستای موضوع یاد شده ، امید وارهستم که بشود با همکاری و همیاری با اساتید فن  بخش تحقیقاتی و درمانی کشور به این نوع گوگرد مایع  اهمیت ویژه ای صورت داده و بتوانیم ویروس منحوس و مضر را از کشور و مردم عزیز دور سازیم .

مهندس در انتها افزود: گوگرد مایع انقلابی در کشورعنوان تیتری است که پس از یک سرچ کوچک در اینترنت  ،افرادی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می باشند می توانند مقاله مورد نظر را دریافت نموده و مطالعه نمایند.

 

در خاتمه مهندس شهنازی مدیرعامل شرکت پارس گوگرد کیمیا عنوان داشت:اینجانب آمادگی ارائه نمونه های تولیدی و همکاری هر چه بیشتر با منابع مرتبط را داشته و دارم

 

کد مطلب: 10477
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری